Gjest Skrevet 5. januar 2008 #1 Skrevet 5. januar 2008 Måtte jo bare snike meg en liten tur innom og hviske at det ER veldig deilig med litt ferie i varmen:) Lillebror kunne fortelle at det er kommet 50 cm snø hjemme og her sitter jeg i shorts og tskjorte på verdandaen og slapper av, kl 22 lokal tid:) Håper alle dere også har hatt en god start på det nye året:)
Gjest Skrevet 5. januar 2008 #3 Skrevet 5. januar 2008 Hvorfor gjøre i morgen det jeg gjorde i går?! *gliiis*
Bare jeg er meg :o) Skrevet 5. januar 2008 #4 Skrevet 5. januar 2008 Veeeldig solbrent!!!!! *ler* Kos deg:o)
Mamma, mammaere, mammaest <3 Skrevet 5. januar 2008 #5 Skrevet 5. januar 2008 Pøh, sol er oppskrytt og varme definitivt ikke behagelig... Så det så!! :-) Neida, jeg er bare kjempemesunnelig! Kos deg masse, du fortjener det!
Gjest Skrevet 5. januar 2008 #6 Skrevet 5. januar 2008 Tusen takk:) Jeg skal tenke på deg når jeg ligger som en stranda hvithval på stranda i morgen:)
NessaS Skrevet 5. januar 2008 #7 Skrevet 5. januar 2008 Jeg er faktisk ikke missunnelig. Liker ikke varme noe særlig. Hvertfall ikke over et par og tjue. Da er ikke jeg mye utendørs for å si det sånn. Men du må kose deg i varmen, så skal jeg kose meg i snøen. =)
Stjerne37 Skrevet 5. januar 2008 #8 Skrevet 5. januar 2008 Jaja,da håper jeg det kommer en bitteliten krokofant å biter deg i tåa i morra slik at du ikke tør og bade,men det skal være et bitt som ikke tåler sol hihi...får å kose deg i sola,men andre måker snø skal du faen ikke :)
hit og dit Skrevet 5. januar 2008 #9 Skrevet 5. januar 2008 tsk tsk, hudkreft er farlig. Sol på denne surmelksblå kroppen hadde ødelagt den fine marmoreringa av blodårer, maten i syden er livsfarlig og så er det utlandet......skummelt. Takke meg til 30cm snø I ungarn og ingen sol........missunelig, neeeeeeida. Eg liker å fryse på beina og lese til eksamen eg. *går og griner i dusjen*
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå