Gå til innhold

*gjesp* 25 grader er deeeilig:)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Måtte jo bare snike meg en liten tur innom og hviske at det ER veldig deilig med litt ferie i varmen:)

Lillebror kunne fortelle at det er kommet 50 cm snø hjemme og her sitter jeg i shorts og tskjorte på verdandaen og slapper av, kl 22 lokal tid:)

Håper alle dere også har hatt en god start på det nye året:)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Håper du blir solbrent i morra høhø :);)

Skrevet

Hvorfor gjøre i morgen det jeg gjorde i går?! *gliiis*

Skrevet

Veeeldig solbrent!!!!!

*ler*

Kos deg:o)

Skrevet

Pøh, sol er oppskrytt og varme definitivt ikke behagelig...

Så det så!! :-)

Neida, jeg er bare kjempemesunnelig!

Kos deg masse, du fortjener det!

Skrevet

Tusen takk:)

Jeg skal tenke på deg når jeg ligger som en stranda hvithval på stranda i morgen:)

Skrevet

Jeg er faktisk ikke missunnelig. Liker ikke varme noe særlig. Hvertfall ikke over et par og tjue. Da er ikke jeg mye utendørs for å si det sånn.

Men du må kose deg i varmen, så skal jeg kose meg i snøen. =)

Skrevet

Jaja,da håper jeg det kommer en bitteliten krokofant å biter deg i tåa i morra slik at du ikke tør og bade,men det skal være et bitt som ikke tåler sol hihi...får å kose deg i sola,men andre måker snø skal du faen ikke :) :)

Skrevet

tsk tsk, hudkreft er farlig. Sol på denne surmelksblå kroppen hadde ødelagt den fine marmoreringa av blodårer, maten i syden er livsfarlig og så er det utlandet......skummelt. Takke meg til 30cm snø I ungarn og ingen sol........missunelig, neeeeeeida. Eg liker å fryse på beina og lese til eksamen eg. *går og griner i dusjen*

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...