Gå til innhold

På tide med stikkpille-vei-debatten igjen?

Anbefalte innlegg

Skrevet

ironi ifht til sete-retningstrådene..

*fnis*

Videoannonse
Annonse
Skrevet

jeg synes det er ekkelt, så mini får svelge stikkpillene han.

Skrevet

ehhem...

jeg er ikke så engasjert i noen av de, så--- :)

Skrevet

På tvers med papiret på!!!

Butte enden først......selvfølgelig,haha:o))

Skrevet

Kjør på! :-) Her går de inn med spissen (den tynne enden) først, rett og slett fordi jeg mener det må være mest behagelig! Den har forøvrig aldri kommet ut igjen... :-)

Skrevet

Jeg putter dem inn på langs. Litt mer action da!

Skrevet

Ja, det var jammen på tide!! hehe..

By the way: den skal med den butte siden opp (sånn for å ha det på det rene)!! :)

Skrevet

Er det noe å debattere da? Det er én vei de egentlig skal inn, men om man gjør det den ene eller andre veien er egentlig hipp som happ..

Skjønte altså at du skrev denne tråden i ironi, men klarte ikke å dy meg ;)

Skrevet

Jeg splitter dem på midten og setter dem sammen igjen slik at det er både butt og spiss i begge ender.

Skrevet

Jeg setter den inn med langsiden først jeg.. Det er det mest naturlige for meg.. :---)

Skrevet

Å- så lurt, Snudler! Man kan jo bli litt forvirret, når alle mener forskjellig, så da vet du jo iallefall at halvparten settes inn riktig! hahaha :D

Skrevet

Jeg moser den, blander den i varm melk og setter den som klyster.

Skrevet

Alt blir mye bedre når bare ungen kan ta flytende paracet, for der finnes ingen rett eller gal vei såvidt jeg vet... Skal visstnok svelges, og det regner jeg med står i pakningsvedlegget, udiskutabelt mao ;)

Skrevet

Jeg fant ut, etter å ha prøvd alle veier at den aller beste veien var ned på apoteket for å kjøpe sugetablettene med banansmak fra 6 mnd;)

Skrevet

sugetabletter som stikpiller? Det må prøves ja.

Skrevet

Bare husk å "spisse den" med en kniv eller noe, så glir den lettere inn.

Skrevet

Stikkpille gis i sprøyte, derav navnet STIKKpille. Me foretrekker intramusculære.

Skrevet

Ja, det heter ikke stikkpille, det heter rumperakett!! ;o)

Skrevet

Herregud, dere er fader meg tjukke i hue alle sammen, ler av dere! hahahahahaha Hvem kan diskutere noe sånn? Det spiller vel for pokker ingen rolle hvilken vei du putter den inn! - den vil jo uansett forandre retning i det du svelger den. Må ikke tro at den kommer med den "rette" enden ned i magen, det er det 50/50 prosent sjanse for:):)

Skrevet

Forandre retning i det du svelger den????? hahahahaha....Svelge stikkpilla?hihihihih

Skrevet

Ja me har rumperaketter og, men det er så vanskelig å få på plass.

Vil jo aller helst ikkje være borti det område av kroppen, så vi stiller den på høykant og så prøver vi å sette oss på den. Irriterende for den velter heile tida.

Skrevet

Så absolutt! Hva ellers trodde du liksom? Gir meg helt over for hva enkelte tror her inne.

Må huske på å la de få svelge ned med brus eller øl, tror kullsyra hjelper til med å løsne den opp liksom

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...