Gjest Skrevet 5. januar 2008 #2 Skrevet 5. januar 2008 Kan jeg spørre om hvem faen denne Annie alle hyler om er? Jeg er ikke på DiB all the time, og det meste jeg går glipp av driter jeg i.... Men med engang en slenger med leppa, så er det "den var drøy Annie", "heng deg Annie" and so on... Så da lurer jeg på hvem denne Annie er og hva er historien? =)
Premenstruella Skrevet 5. januar 2008 #3 Skrevet 5. januar 2008 Nå får du vel buksevann av de som vet ALT om ALLE her inne, de som er inni greia..... Good luck )
Gjest Skrevet 6. januar 2008 #5 Skrevet 6. januar 2008 åååååååh.......... *klaske panna* Sånn å forstå!
♥Prinzessin♥ Skrevet 6. januar 2008 #6 Skrevet 6. januar 2008 Buksevann? Lever du på 50-tallet eller i din egen lille PMS-boble? Haha... Uansett, glis så mye du vil, the joke is on you. Genialt at du glemte anonymknappen. :-D
Premenstruella Skrevet 6. januar 2008 #7 Skrevet 6. januar 2008 Ja, jeg gjør faktisk det. Ops, armbåndsuret mitt viser at klokken nærmer seg halv 6. Jeg må skynde meg å rekke eFtermiddagskaffen min. Den smaker så godt på denne tiden, særlig når jeg sutter på et lite kamferdrops eller malteblokk ved siden. Sitter her i god-gyngestolen, med skaut på håret, mammelukkene av ull som varmer meg nedentil, hverdagsbunaden har jeg nettopp vasket i elven - venter på at den skal tørke - har ikke råd til annet stakkars. Akk ja,- nå skal jeg snart gå i gang å lage tilslørte bondepiker, arme riddere og en herlig middag med flesk og duppe.
♥Prinzessin♥ Skrevet 6. januar 2008 #8 Skrevet 6. januar 2008 Hørtes faktisk skikkelig koselig ut. :-)
Premenstruella Skrevet 6. januar 2008 #9 Skrevet 6. januar 2008 Ja, vi visste godt å kose oss i efterkrigstiden.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå