Gjest Skrevet 5. januar 2008 #1 Skrevet 5. januar 2008 Faen, hvem tar med ungene i bilen i hele tatt???
Tommage♀♂ Skrevet 5. januar 2008 #2 Skrevet 5. januar 2008 Ja, ikke sant? Jeg tar aldri mine med meg inn i bilen, de henger bak bilen i en lastestropp!
meg & to små vampyrer Skrevet 5. januar 2008 #3 Skrevet 5. januar 2008 Min liker å ligge på panseret:)
Odine! Skrevet 5. januar 2008 #4 Skrevet 5. januar 2008 Sitter så fint på taket! Vi har limt på et lekeratt (med superlim) som hun holder seg fast i. Har spart MASSE penger på det.
NessaS Skrevet 5. januar 2008 #5 Skrevet 5. januar 2008 Nei, altså skistativet funker helt fint det. Slipper å vaske spy av setetrekkene også, trenger bare kjøre bilen rett inn i vaskehallen.
meg & to små vampyrer Skrevet 5. januar 2008 #6 Skrevet 5. januar 2008 Jøs, nå snakker vi sikkerhet. Superlim var vel å ta litt hardt i kanskje?
Tommage♀♂ Skrevet 5. januar 2008 #7 Skrevet 5. januar 2008 Så lurt! Mine har selvsagt fallskjerm på der de henger bak bilen, ellers kunne det jo blitt litt blodig... Men det rattet på taket var jo en glinmrende idé, da kan de bare ha fallkjermen som sikkerhet om de skulle fly av i en kræsj=)
Økologisk_knekkebrød Skrevet 5. januar 2008 #8 Skrevet 5. januar 2008 Ganske praktisk med en tur i vaskehallen ja, så får man tatt kveldsstellet i samme slengen. Er man heldig er ungen sovnet til man kommer hjem igjen.
mille80 Skrevet 5. januar 2008 #9 Skrevet 5. januar 2008 Trenger jo ikke bilsete nei, det er bare å sløse bort penger. Vi har et barn hver på fanget vi:) Bare passer på at den som kjører har minstemann på fanget, så blir det ikke så trangt....
Odine! Skrevet 5. januar 2008 #10 Skrevet 5. januar 2008 Ok, kall meg gjerne overhysterisk mor, men vi har tatt et valg om å ikke bruke trelim før skolealder. Og det står jeg for!!! !!
Tommage♀♂ Skrevet 5. januar 2008 #11 Skrevet 5. januar 2008 Nei nei nei, det er jo FARLIG! Dere må ha barna bak ryggen, så kan de bruke dere som kollisjonspute! Billig og bra=)
NessaS Skrevet 5. januar 2008 #12 Skrevet 5. januar 2008 Pass bare på å bruke en vaskehall med børsteløs vask, de derre børstene kan gi noen rimelig stygge sår som kan være litt småproblematisk å forklare på legevakten.
Gjest Skrevet 5. januar 2008 #13 Skrevet 5. januar 2008 Forstår jeg deg rett er du godt på vei til å ende opp som britney he he
mille80 Skrevet 5. januar 2008 #14 Skrevet 5. januar 2008 Farlig nei, nei nei nei. Det er det ikke. Snører de fast i våre belter:) Herregud, de må jo få se skikkelig ut av vinduet de også
TurboPrinsessen:-) Skrevet 5. januar 2008 #15 Skrevet 5. januar 2008 Hehe, dette var en tråd helt etter min smak:-)
mille80 Skrevet 5. januar 2008 #16 Skrevet 5. januar 2008 Også sveiver vi ned vinduene slik at barna kan henge litt ut å få litt god frisk luft:) Lengre ut av vinduet, desto mere frisk luft:)
MiniMe&Dr.Evil Skrevet 5. januar 2008 #17 Skrevet 5. januar 2008 Dattern min løper rundt på fremhjulet mens vi kjører. Vår måte å trimme henne på
mille80 Skrevet 5. januar 2008 #18 Skrevet 5. januar 2008 Mine får nok trim av å løpe etter bilen hver gang vi har satt de av fordi de har vært slemme og bråkete inni bilen. Litt respekt må de da ha for foreldrene sine
Odine! Skrevet 5. januar 2008 #19 Skrevet 5. januar 2008 Jeg har hørt at trim er farlig, så vi prøver å passifisere henne så godt som mulig. Men noen ganger virker ikke engang tv :-( Bør vi gå til legen og få en søvndyssende resept? Har noen et råd eller to å unnvære?
meg & to små vampyrer Skrevet 5. januar 2008 #20 Skrevet 5. januar 2008 Men hvordan skal de da utvikle god balanse spør jeg bare? Hmmmm?...
meg & to små vampyrer Skrevet 5. januar 2008 #21 Skrevet 5. januar 2008 Jeg sverger selvfølgelig til kombinasjonen sovepiller og en god klunk whisky, til både meg og småtten. Funker som ei kule!
Tommage♀♂ Skrevet 5. januar 2008 #22 Skrevet 5. januar 2008 Jeg har spillt inn en kassett til mine små, som spiller kontinuerlig mens de sover. *med hviskende stemme* "Nåå måååå du zoooooooooooooooove, zlaaapp heeeeeelt av i zkuldrene, i morgen zkaaal vi zlappe av heeeeele dagen, bare zlappe av, bare zlappe av, bare zlappe av". Funker greit her i huset sammen med underernæring og lite frisk luft=)
meg & to små vampyrer Skrevet 5. januar 2008 #23 Skrevet 5. januar 2008 Hi hi, "you are a strong and confident woman", ha ha
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå