selfangerkjerringa Skrevet 5. januar 2008 #1 Skrevet 5. januar 2008 dvs den var jo egentlig igår, men det var idag vi feira Så utrolig rart å tenke på at det er et helt år siden Minimais ble født... plutselig sitter jeg her med to fantastisk skjønne jenter på 1 og snart 4 år - jøss, det har gått fort! Og jeg føler meg enormt priveligert som har disse herlige trollene til å berike livet mitt! Nå ligger de søte småjentene og sover, mens jeg sitter her og kjenner på hvor godt det er å være mamma
mayaya Skrevet 5. januar 2008 #2 Skrevet 5. januar 2008 daaakar maisen med bananen sin *knis* grattis med overstått, mammsen!
hit og dit Skrevet 5. januar 2008 #3 Skrevet 5. januar 2008 Nå har eg ein stor trang til å spørre deg om kaka, kven spiste kva og kor mykje =) Neida! Gratulerer med vel overstått til Minimais. =)
Tommage♀♂ Skrevet 5. januar 2008 #4 Skrevet 5. januar 2008 Så, hvordan gikk det? Overlevde hun å ikke få kake??
Mamma, mammaere, mammaest <3 Skrevet 5. januar 2008 #5 Skrevet 5. januar 2008 Å, for en deilig følelse.. Husker jeg også ble ganske så emosjonell i forbindelse med etårsdagen. Var inne hus småtten og tok et bilde av henne midt på natten, hehe, på det nøyaktige tidspunktet et år etter fødsel Gratulerer med etåring! Ble banankaken suksess?? Heldige mimimais som fikk banan, sin favoritt, i steden for sukkerfaenskap
Mamma, mammaere, mammaest <3 Skrevet 5. januar 2008 #6 Skrevet 5. januar 2008 Og der manglet det en del t'er. Putt inn der det passer
selfangerkjerringa Skrevet 5. januar 2008 Forfatter #7 Skrevet 5. januar 2008 hahaha vet du, hun satt helt uaffisert da vi satte fram sjokoladekake (som storesøster stolt hadde pynta med non-stop og egenrevet kokos) og vafler. Men da skåla med bursdagsmaten til Minimais og kompisen (11mnd) kom på bordet, ble hun helt i hundre! Hun fikk spise med barnegaffel og drikke vann av vinglass, og var så fornøyd at jeg til og med fikk satt på henne bursdagskrona uten protester!!!
selfangerkjerringa Skrevet 5. januar 2008 Forfatter #8 Skrevet 5. januar 2008 til dere søte kakespørrere: hun fikk ikke vafler fordi jeg er litt nervøs på akkurat det (har 3.håndserfaring med kvelning pga vafler kan svelle ihalsen på småttiser), og kremen fikk morfar STRENG beskjed om å holde unna minsta, siden hun har fått et utslett de siste par ukene som minner stygt om allergi Dvs vi holder henne unna melk og melkeprodukter for tida.
selfangerkjerringa Skrevet 5. januar 2008 Forfatter #9 Skrevet 5. januar 2008 haha, vi har ikke krem til sjokoladekaka altså Men til fruktsalaten.
mayaya Skrevet 5. januar 2008 #10 Skrevet 5. januar 2008 Er det ikke pensjonister som serverer krem til alt mulig? Ærlig talt, krem og sjokoladekake?
lenej :o) Skrevet 5. januar 2008 #11 Skrevet 5. januar 2008 moahahahaaahhhhaa!! hurra hurra med 1 åring i hus, og vel overstått feiring! (eg er å hysterisk på at mini ikke får spise ting som ikke er godt gor han.. har blitt litt suring å kjefting, å "svigerfar, du får IKKE lov å gi jonah popsboller!! han treng IKKE delfiafett i årene sine!!! Her, gi han en kakemann.." )
selfangerkjerringa Skrevet 5. januar 2008 Forfatter #12 Skrevet 5. januar 2008 lenej: rart jeg er så følsom på dette med å ha ettåring i hus - jeg har jo en unge fra før, hun har jo blitt både ett og to og tre år! hihi Men det er noe med det... litt magisk dette med bursdager syns jeg Og ikke minst: magisk at JEG har klart å skape noe så vakkert og feilfritt!!!
WP-TLogPeanut Skrevet 5. januar 2008 #14 Skrevet 5. januar 2008 Gratulerer med vel overstått Husker det var magisk i fjor jeg og,da jeg plutselig hadde ettåring i hus! Lurer på om det blir like magisk på toårsdagen hehe
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå