Maud Skrevet 5. januar 2008 #1 Skrevet 5. januar 2008 sitter med en liten snupp på armen, skriver med den andre og orker ikke lete frem store bokstaver. her har det nye året vært travelt. ikke like dramatisk sim for plutseliten som jeg tenker masse på, men ille nok. vi flyttet til nytt hus andre januar. da var lillesnupp litt forkjølet og vi gikk her i et hus uten møbler og med kalde rom. tredje januar var babyen slapp og sliten og helt uten stemme. tungt å puste var det også. det endte med innleggelse på ahus med hjelp til pusten en natt. rs-virus. nå er vi hjemme i et kaos av esker med åpen retur til sykehuset.minstesnupp hveser når hun puster og jeg er litt engstelig. hoster til hun brekker seg og da kommer det opp masse slim. stakkars babyen min...
Dailis Skrevet 5. januar 2008 #2 Skrevet 5. januar 2008 Stakkar lille. Det høres ikke noe særlig ut. Ikke rart mammaen blir engstelig, hvem hadde ikke blitt det med et slikt virus. Ønsker lille god bedring. Og at du får slappet av, selv i masse esker. Klem
♥Snulder Skrevet 5. januar 2008 #3 Skrevet 5. januar 2008 Sender over god-bedring-klemmer!!!! Har jobbet på barneavdelingen på Ahus med Rs-syke småttiser! Ikke lett å være forelder når de små sliter med pusten!!!!
frøydis m/ 4 Skrevet 5. januar 2008 #4 Skrevet 5. januar 2008 Stakkars dere! Ikke godt med syk baby. Min lille er også forkjølet, men jeg håper og tror at det bare er vanlig forkjølelse som går over av seg selv. Uansett er det travelt med småtter som krever ekstra omsorg. Godt at du har fått hjelp på sykehuset, og kan komme tilbake hvis det trengs. Lykke til!! sender klemmer og varme tanker
Gjest Skrevet 5. januar 2008 #5 Skrevet 5. januar 2008 Nei, men huff og huff. Dette var jo ikke bra for lille prinsessa... Følg godt med på henne i tilfelle tilbakefall.Ta kontakt med sykehuset om du føler at hun sliter med pusten. Ønsker henne god bedring og håper at det er over nå.. Stor god bedringsklem
Natteravnen* Skrevet 5. januar 2008 #6 Skrevet 5. januar 2008 Messe god bedring støv sendes over! Håper det går fint med minste barnet!
dritgrei hei hei! Skrevet 6. januar 2008 #7 Skrevet 6. januar 2008 Stakkars babyen din, og stakkars deg! Jeg vet ikke helt hva jeg skal si jeg Maud, for ingen av mine ord kan gjøre det lettere for deg, men jeg håper hun blir frisk fort, også ble jeg glad for at dere har åpen retur inn på sykehuset igjen! God bedring til lillevenn, og gratulerer med nyinnflytting! Jeg håper ny skole og bhg har gått greit og at det ikke tar lang tid før du føler at du er sånn noenlunde i orden. Det er ikke artig med en syk liten helt ny baby, når tida i utgangspunktet er fylt til randen av forandrnger og nye ting! Jeg tenker på dere! god klem fra
Karomamma Skrevet 6. januar 2008 #8 Skrevet 6. januar 2008 Huff da, Maud!!! Det var jo ikke sånn starten på det nye året skulle bli... Håper lillejenta er bedre og at du har fått slappet litt av, du også
Maud Skrevet 6. januar 2008 Forfatter #9 Skrevet 6. januar 2008 Formen hennes er bedre i dag. Det skrangler fortsatt i brystet når hun puster og stemmen er pipete, men det er bedre. Skrekken sitter fortsatt i litt, men jeg har tro på at det verste er gjort nå. Skolestart har gått like glimrende som forventet. Storebror er blid, utadvendt og sosial. På fredag kom han hjem og gledet seg til mandag, for da var det skole igjen. Allerede andre skoledag kom en klassekamerat og ringte på på morgenen slik at de kunne gå sammen. Lillebror starter tilvenning i morgen. Han hadde heldigvis avtale om å bo hos mormor forrige uke mens vi flyttet og han ikke hadde barnehageplass. Meningen var at minstesnupp og jeg skulle ta tilvenning. Maud-mannen har av og til overdrevne tanker om hvor uunnværlig han er på jobb, men heldigvis klarte han å ordne slik at han får fri noen dager. Ellers måtte tilvenning bli utsatt i en uke. Krysser fingrene for at det går bra i morgen! Stor klem tilbake
Attpåklatten :-)™ Skrevet 6. januar 2008 #10 Skrevet 6. januar 2008 Åh, dette innlegget så jeg ikke før nå! Så dumt med rs-virus og syk liten baby!! Men godt dere har nær kontakt med sykehus og åpen retur. Rs virus er heldigvis ikke farlig når man har kontroll på det, så forhåpentligvis går det snart over. Følg med på henne, for det viser seg at barn som får det kan være mer disponert for astma enn andre... God bedring!!!
Tiggywinkle Skrevet 6. januar 2008 #11 Skrevet 6. januar 2008 Huff, stakkar lille vennen. Fælt det, men ikke helt uvanlig med vinerbabyer. På A-hus var du nesten i stuen min da:-) Så utrolig flott at overgangen har gått bra for storebror. Det er alltid spenende med flytting og man vil jo at barna fort skal komme inn i miljøet og få venner. Lykke til med innkjøring på de 2 andre, travle dager for deg. Og fortsatt god bedring til lille dukka:-)
Sprellemamma Skrevet 6. januar 2008 #12 Skrevet 6. januar 2008 Stakkars liten baby!, Ille med syke babyer,vondt å høre når de sliter med pusten. Håper hun er på bedringens vei, og betryggende med åpen retur og kontakt med sykeh. Så bra at det ser ut til å gå fint med ny skole og venner da. Det er jo en bekymring mindre. Så får du heller leve med esker og kaos en stund fremover selv om det ikke er som planlagt... God bedring til lillesnupp, og oppmuntringsklem til mammaen,
Trollmora Skrevet 7. januar 2008 #13 Skrevet 7. januar 2008 Huff da, så plaget en ny liten baby skal bli. Skummelt når de sliter sånn med pust og slim, veldig greit med åpen retur på sykehuset da! Kjempefint at Storebror finner seg så fort til rette i ny skole, det gjør jo at man som mor har en bekymring mindre. Det var jo bra at Maudmannen klarte å rydde kalenderen for innkjøring i barnehagen for Lillebror, ellers hadde det nok blitt en slitsom uke for dere. Godbedringsklæm fra
Travelmor Skrevet 7. januar 2008 #14 Skrevet 7. januar 2008 Så leit for vesle jenta di og dere! Håper hun kommer seg og slipper inn på sykehuset flere ganger. Det er jo typisk at slike ting slår til når vi minst trenger det. Ønsker dere masse god bedring og håper at eskene avtar i mengde!
mamma søker barn-har fått 2 Skrevet 7. januar 2008 #15 Skrevet 7. januar 2008 Uff av meg.... Nevøen min fikk rs bare 17dager gammel og det er ordentlig guffent. Håper det går bedre nå og at dere får litt mer varme og møbler i huset. Nå bor du jo ikke så langt unna meg i hvertfall. Men som jeg har sagt før, man kan ikke sammenligne problemer.. Uansett er det slitsomt med syke barn. Det er nok de fleste enige i. God bedring til lillesnupp.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå