Gå til innhold

hva tid er det julepynten skal vekk?

Anbefalte innlegg

Skrevet

jeg har fått vekk juletreet i dag for nå så det så sjuskete ut men resten av julepynten gjenstår.men jeg ser at naboene har ikke tatt vekk julepynten enda men jeg trodde det ikke var så lenge til det sko vekk?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

20. dag jul, altså 13.jan

Skrevet

Når du vil! Omså ha det framme til neste jul. ;o) Her tok jeg alt vekk på fredag. :o)

Skrevet

Her har det vært julefritt siden 1.1.:=)

Skrevet

trodde det var 13. dag jeg...altså i morgen. Men alle har vel forskjellige tradisjoner på slikt. Selv fjerner jeg tre i morgen og noe pynt, men sparer noen nisser etc

Skrevet

haha ja det hadde vert greit å bare ha det stående så hadde jeg sluppet alt det stresset til neste jul igjen tiden går jo så fort allikevel ......

Skrevet

NÅ!!!!!

Holder på å rydde vekk nå i kveld....

Sånn tradisjonelt, så snakker en om enten 13. dag jul, altså den 6.1 eller 20. dag jul, den 13.1 (eller jula varer helt til påseke... :-))

Skrevet

20. dag jul skal jula ut:)

Får se hvor lenge den varer her, hehe. skjer jo at den hives før da.

Skrevet

13. dag jul.... Men i år var vi en dag tidligere ute. Kastet ut treet og ryddet vekk all pynten i dag:)

Skrevet

har også hørt 13.dag jul... Vanligvis tar vi det vekk denne helgen, men sambo kommer hjem onsdag etter en måned til sjøs, så tenkte vi skulle ha en liten julaften med han før vi tar alt vekk. Er flere pakker som gjenstår å åpne, så blir kos det:-)

Skrevet

såh nå er julepynten våres vekke,jeg tenkte jeg skulle begynne og bare rudde vekk litt av julepynten i kveld men nå forsvant hele skitten.....hehe godt og være ferdig :-)

Skrevet

Ikke lyst å rydde den bort enda jeg!

Er jeg den eneste?

Regner med at vi "kaster" tre`et om et par dager.

Det ser ganske sjuskete ut nå.

Så får vi se med resten av pynten.

Kanskje den går sammen med treet?! Eller mot neste helg igjen.

Føler det blir så veldig tomt og mørkt igjen når det blir tatt bort.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...