Bare jeg er meg :o) Skrevet 5. januar 2008 #1 Skrevet 5. januar 2008 PANG....sa det i ryggen min IGJEN.Kjenner jeg er helt på gråten her:o( Sist smell varte i tre uker.....Mannen måtte være hjemme. Jeg krabber rundt her og ALT blir så jævla vanskelig. Til uka har gubben null sjans til å være hjemme. WHAT TO DO!!!???? Er hjemme med mini på 20 mnd i tillegg til eldste som skal følges opp hit og dit. Jeg som hadde håpet på bhg plass snart.....*hyyyyl* Må vel sykmelde meg også nå da??
Tante Sofie # Skrevet 5. januar 2008 #2 Skrevet 5. januar 2008 Uffda, stakkars deg! Kan kiropraktor hjelpe?
SaDa Skrevet 5. januar 2008 #3 Skrevet 5. januar 2008 Kiropraktor er tingen.. Hjelper med en gang på meg når det smeller i ryggen.. Heldigvis lenge siden sist
Bare jeg er meg :o) Skrevet 5. januar 2008 Forfatter #4 Skrevet 5. januar 2008 Hjelper ikke stort desverre. Har prøvd det meste....Må på sikt opperere:o(
lenej :o) Skrevet 5. januar 2008 #5 Skrevet 5. januar 2008 samme bruker jeg å ha, å legen sier ingenting hjelper, jeg må operere, elelr trene, for å reparere musklene i ryggen. gikk til 4 forskjellige kiropraktorer, og siste jeg var hos sa jeg hadde de sterke og fine musklene, mitt problem var i beinene. så de må knekkes på plass en gang i halvåret for å vedlikeholde.. har du et muskulært problem da, eller er det bein hos deg og? jeg har forresten 3 prolapser der bak..
Bare jeg er meg :o) Skrevet 5. januar 2008 Forfatter #6 Skrevet 5. januar 2008 Prolaps ja....2 stk. Og en haug med annet dritt.....En medfødt skade i ene foten har gjort at jeg er veldig skakk.Lang historie....er nok hele grunnen til prolapsene også. Uff....vet du gjennomgår lenej:o(
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå