Frk. frustrert med alle de små Skrevet 5. januar 2008 #1 Skrevet 5. januar 2008 Var innom profilen din fordi jeg synest du hadde imponerende mange barn, og så er du itillegg alenemamma (dine ord). Kjente en aldri så liten antydning til stress...hvordan i alle dager er din hverdag? Høres kjempe travelt ut!!
RundLurt? Skrevet 5. januar 2008 #2 Skrevet 5. januar 2008 For mennesker som kun ser det positive i ting, er det meste mulig=0)
mamman_til _♥♥♥♥♥ Skrevet 5. januar 2008 #3 Skrevet 5. januar 2008 hei hei:) egentlig ikke så mye stress på dagene, men kvelden og natta kan være sinnsykt stressende. 3 åringen våkner med kløe pga allergi,1 åringen våkner for å sikre seg at jeg er der ( begynte med det etter at faren dro) å baby som brekker seg av smokk,å derfor bruker meg.. trøster med meg med at om et års tid kan jeg sove igjen,hehe.. men jeg har utrolig mye hjelp i de to eldste da:)) åsså er de jo til far annenhver helg og to ettermiddager i uka. mye mere avlastning enn da far bodde her (DA var jeg alene om omsorgen da)
Frk. frustrert med alle de små Skrevet 5. januar 2008 Forfatter #4 Skrevet 5. januar 2008 Klart det, men unger er nå en gang unger...mange behov som skal stettes....og med fem, så må det jo være mange på en gang. Er skikkelig imponert altså....vi har det supertravelt med tre..og er to voksne.
Frk. frustrert med alle de små Skrevet 5. januar 2008 Forfatter #5 Skrevet 5. januar 2008 Hehe....du har nok å fylle dagene med i alle fall:) Og det hjelper sikkert på at de er hos pappan innimellom...Som jeg sa over her...vi har tre, og er to voksne. Synest dagene går i ett!
mamman_til _♥♥♥♥♥ Skrevet 5. januar 2008 #6 Skrevet 5. januar 2008 hverdagen er stort sett slik da: -opp senest 0630, ordne 7 åring som skal ta taxi til skolebuss kl 0730 -vekke resten å ordne de, må kjøre 10 åringen til skole og de to minste gutta i barnehagen kl 0830. -hjem igjen, sover jenta så rydder jeg og vasker hus,ordner med klær, lager middag osv. -kl 1425 henter jeg 10 åringen på skolen, å gutta i b-h. 7 åringen kommer med drosje kl 15. -spiser,leker med barna å div. -bader de minste,å får de i seng en etter en, der kommer de eldste gutta inn å passer baby mens jeg legger di:)) -de største legger seg selv. -jenta sovner ikke før 00-01,å da sovner jeg umiddelbart,hehe.. -åsså er det full fres hele natta med gutter som våkner.. (de sov toppers til faren dro..) håper det gir seg snart da:)
Frk. frustrert med alle de små Skrevet 5. januar 2008 Forfatter #7 Skrevet 5. januar 2008 Jøss, imponerende rutiner! Men det er vel bare det som får dagene til å fungere:)
mamman_til _♥♥♥♥♥ Skrevet 5. januar 2008 #8 Skrevet 5. januar 2008 hehe,ja. føler meg litt nazi noen gangen,men må bare med så mange barn:))
Frk. frustrert med alle de små Skrevet 5. januar 2008 Forfatter #9 Skrevet 5. januar 2008 Tror det er vedig bra for barna å ha faste rutiner...uansett alder:) Lykke til m gjengen din:)
mamman_til _♥♥♥♥♥ Skrevet 5. januar 2008 #10 Skrevet 5. januar 2008 tusen takk:)) lykke til med dine du også)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå