Gå til innhold

hjelp ang barnegråt!!

Anbefalte innlegg

Skrevet

gutten min er nå 3 uker og gråter veldig mye på kveldene.noen som har noen bra råd/tips??

ammer ofte,prøvt med sukkervann,...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Har hørt at å ha en varmefalske el.l der han skal sove hjelper. At den ligger nedi der og varmer opp sengen på en måte, mens du ammer f.eks. Kan bruke vanlige brusflasker også!

Skrevet

jeg hadde det slik med jenta mi , viste seg at hun ikke tålte melk.. det hjalp når jeg prøvde å kutte ut melk i min kost , siden jeg ammet henne.

ellers er det jo det vanlige som å unngå løk, erter, kål, kullsyre drikke, sjokolade.... er mye ... er noen gode vippestoler med riste effekt ,de skal være gode for barn med vondt i magen ..

Skrevet

Jeg kjøpte noe som heter Minifom på apoteket, og det hjalp veldig godt! Tok et par tre dager før det hjalp. Måtte supplere med sukkervann av og til i tillegg. Er absolutt verdt et forsøk. Har hørt om mange som har fått hjelp av kiropraktor også. Har prøvd det selv med yngstemann, og det hjalp etter 3 behandlinger.

Skrevet

takker for svar!

spiser nesten ikke noe annet enn grovt brød/knekkebrød,sunt pålegg,ikke noe krydder eller sånt som folk "advarer" ammede mot.

har hørt andre som har nevnt minofom så kommer til å prøve det.

hvor mye sukker har dere i vannet til ungen?

Skrevet

Med min første gutt fikk jeg beskjed av helsesøster om å bruke 1 ts sukker pr 100 ml vann.

Skrevet

jeg fikk vite at man skulle blande 2ss sukker i 1 dl vann

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...