Duracellgirl*prøver* Skrevet 5. januar 2008 #1 Skrevet 5. januar 2008 Ny plan, kroppen fungerer ikke som den skal og riene gjør ingen framgang,bare sliter henne ut. Bestemt ks i morgen tidlig om ungen ikke er ute innen da. Hun prøver å sove mellom riene men er vannskelig, har knapt sovet siden vannet gikk den 1 januar. Nå er hun sliten og oppgitt stakkar. Begynner miste motet,men jeg pøser på med gode ord og tips alt jeg kan. Hun er en sterk kvinne og dette klarer hun, uansett metode så blir hun mamma i morgen.
Tante Bassa Skrevet 5. januar 2008 #2 Skrevet 5. januar 2008 Uff, det hørtes slitsomt ut. Syns oppriktig synd på henne.
MajjaHarToVakre♥♥ Skrevet 5. januar 2008 #3 Skrevet 5. januar 2008 Stakkars stakkars jente! Dette har vårt en tøff tørn altså! Men nå er det snart over, uansett!! Tenker på henne nå, håper hun får en lykkelig, dog utslitt, dag i morgen!!
jente08&jente2010<3 Skrevet 5. januar 2008 #4 Skrevet 5. januar 2008 huff..stakkars:( fortsett å oppdater oss da:)
Duracellgirl*prøver* Skrevet 6. januar 2008 Forfatter #6 Skrevet 6. januar 2008 Har ikke hørt noe siden igår kveld... er urolig for henne.. men hun har jo mest sannsynlig vært igjennom et ks, og er utslitt så jeg regner med at jeg hører ifra henne når hun kommer seg. Tenker masse på henne og lurer på hvordan det gikk med snuppa mi,men jeg vil ikke sende masse meldinger og mase heller. Vet selv hvordan det er etter en fødsel.. greit med ro. Spessielt etter hennes enormt lange fødsel. huff. Nei får bare vente, jeg sendte ei melding i dagtidlig.. men har ikke tenkt å sende fler før jeg hører fra henne.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå