Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Var noe jeg tenkte spørre deg om?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hvorfor pm når en kan sitte med msn og se på Ypperten ta seg en dram;-)

Skrevet

Var dette innlegget til deg Annie??

Skrevet

Må tydeligvis forklare grundigere.

Pm for å spørre ham om han ville komme på msn.

For å svare gamla i samme innlegg, så må svaret bli "Ja, det virker som det var til meg/alle andre, i og med at du lager et eget innlegg."

Les setning nr 2 i dette innlegget en gang til, gamlemor.

Skrevet

kjipt å måtte sitte på msn med internett vennene sine og drikke.. høhø

Skrevet

Heter du Yppert?

Skrevet

hvis angelica ser han er på msn, men ikke du, så har han kanskje blokkert deg da?

annie

Skrevet

Tror nok vi må konkludere med at familien og internettvennene er livet hennes. Derfor hun MÅ snakke om familien på nett.... Er hverken noe annet eller noen annen å snakke med og om.

Skrevet

Noen foreldre er eksemplariske med å holde oss i hus og ikke fly å blaffre med kjønnsorganet nedentil ute på byen, så da er msn grei til mange ting=)

Skrevet

Det må være enda kjipere å sitte her anonymt å hakke på andre. Dårlig selvtillit, anonym?

Skrevet

He he susse, nå må vi late som om vi ikke skjønner det, slik at de klarer å bygge opp selvtillitten....=) Håpet er jo å få de på rett kjør med både nick og liv=)

Skrevet

Det hadde gledet meg mer å syke de helt ut til de forsvinner for godt.

Skrevet

He he ja sant nok=) Håper på en helbredelse jeg, men det er vel kanskje litt å ta i.

Skrevet

For å følge trenden her, må jeg vel slenge ut noe sånn som at IQ`en din neppe kan være over 30, i og med at du skriver "PSYKE ut" som "SYKE ut"..... Litt av en bommert.

Skrevet

Ved å velge et nick som f.eks "Annie83", så vet alle plutselig hvem jeg er? Neppe

Skrevet

JA, det var bevisst å unnlate anonymknappen.

Det var for å statuere et eksempel.

Mitt nick er Premenstruella, vet dere av den grunn hvem jeg er?

Skrevet

Pass deg, så du ikke overanstrenger deg du nå.

Skrevet

Neida, Trandate er perfekt for den ammende kvinne med høyt blodtrykk. Takk som bryr deg.

Skrevet

Ikke for å vite hvem du er slik sett, men for å få vite hvem drittsekkene er hver gang de dukker opp med nicket sitt.

Skrevet

Bevisst å glemme anonymknappen?? Hahahaha, Ja sikkert.;o))

Skrevet

Fordi jeg ikke har lagt ut NOE om meg selv her, så rakner ikke verden min sammen for å stå fram med nick. Det sier dere INGENTING.

Skrevet

Neppe ;o))

Skrevet

He he nei, men fordet....smiler bredt hver gang jeg når det skjer=)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...