brummemamma- Skrevet 5. januar 2008 #1 Skrevet 5. januar 2008 Jeg er så utrolig glad i og fornøyd med samboeren min. Han er så flink til å dele ansvaret for lillegutt med meg. Jeg har slitt litt psykisk siden vi kom hjem-småen er bare 19 dager- jeg gråter mye, er trist for at jeg ikke har fått til ammingen, og urolig og redd for lillegutt- å være alene med han og for at han skal bli syk, gråte mye osv, men sambo er snill og stiller, tar seg av småen så jeg får hvilt og har lovet vi skal finne ordninger slik at han ikke begynner å jobbe fullt før jeg er ovenpå igjen.
Gjest Skrevet 5. januar 2008 #2 Skrevet 5. januar 2008 Slike mannfolk får altfor lite oppmerksomhet her inne! Jeg vil nevne at min også er en kjempeflink og ansvarsfull far. Han tar sim del og mer om det skulle være behov for det. Han takker meg for tingene jeg gjør for ham, og jeg setter også høyt pris på ting han gjør for meg. Hva jeg skulle gjort uten han? Jeg vet ikke, men å gråte meg selv i søvn hver natt hadde vært en del av det!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå