Guttemamma til to Skrevet 5. januar 2008 #1 Skrevet 5. januar 2008 vi har tenkt til å ha barnebursdag for sønnen vår som blir 2.. Pleier dere å skrive hvor lenge bursdagen varer i invitasjonen? Et par timer er vel kanskje nok i og med at de er så små? Setter pris på svar og synspunkter. Blir spennende med vår første barnebursdag
meg & to små vampyrer Skrevet 5. januar 2008 #2 Skrevet 5. januar 2008 2 timer er sikkert nok. for alle:)
*mamma'n til*erlend+andrea Skrevet 5. januar 2008 #3 Skrevet 5. januar 2008 hadde 3 timer i 3 årsdagen til eldstemann, det holdt LENGE!! skrev i invitasjonen hvor lenge bursdagen varte :-)
Denice Skrevet 5. januar 2008 #4 Skrevet 5. januar 2008 2-3 timer er nok greit. Går fort litt tid med mat og sånn med de små.. Pleier å ha fra 12-15 jeg.. eller 13-16.. er så greit med sommer barn da.. Hehehe. Har vært sol og 25 grader på hver eneste bursdag hun har hatt( 4 stk) Lykke til!!
Guttemamma til to Skrevet 5. januar 2008 Forfatter #5 Skrevet 5. januar 2008 Supert to timer er sikkert nok for alle ja De blir 6 stk med gutten vår..Tror det holder lenge og.He he
meg & to små vampyrer Skrevet 5. januar 2008 #6 Skrevet 5. januar 2008 Er det ute så holder man vel ut lenger tenker jeg, Vi var i juletrefest i barnehagen på fredag, den varte 2 timer og etter de 2 timene var de fleste utslitt.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå