1222 Skrevet 5. januar 2008 #1 Skrevet 5. januar 2008 Hei, jeg var 12 fullgåtte uker i går, og er da altså nå over på 2. tri:-) De siste dagene, spesielt i dag har jeg merket en god del stikninger/ lette smerter nederst i korsryggen. Noen som har noen forklaringer på dette?
mayen20 Skrevet 5. januar 2008 #2 Skrevet 5. januar 2008 mulig begynnende bekkenløsning :s det er pyton! hadde det i forfjor da jeg gikk med snuppa (hun er født 1.1.07), og det er veldig smertefullt om du ikke får behandling tidlig, eg ventet altfor lenge, så det vet eg at denne gangen skal eg ha behandling tidlig! ikke meningen å skremme altså!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå