Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei, jeg var 12 fullgåtte uker i går, og er da altså nå over på 2. tri:-)

 

De siste dagene, spesielt i dag har jeg merket en god del stikninger/ lette smerter nederst i korsryggen.

 

Noen som har noen forklaringer på dette?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

mulig begynnende bekkenløsning :s

det er pyton! hadde det i forfjor da jeg gikk med snuppa (hun er født 1.1.07), og det er veldig smertefullt om du ikke får behandling tidlig, eg ventet altfor lenge, så det vet eg at denne gangen skal eg ha behandling tidlig!

 

ikke meningen å skremme altså!

Skrevet

mayen20: Hva slags behandling gikk du på?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...