hønsa Skrevet 5. januar 2008 #1 Skrevet 5. januar 2008 Hører gjerne fra dere med Klippan IKEA-sofa om hvordan dere fester trekket på. Har "arvet" en slik sofa og trekket fulgte bare med i en pose. Da jeg skulle ta det på skjønte jeg ingen ting. Skal det vrkelig bare stappes ned langs sidene, eller er dette en IQ-test jeg har strøket på?? Er meget takknemlig for svar.
NoDoubt Skrevet 5. januar 2008 #2 Skrevet 5. januar 2008 Vi har stappet det ned på sidene og bak i ryggen.
Tomine is my star Skrevet 5. januar 2008 #3 Skrevet 5. januar 2008 Trekket er tilpasset slik at de på en måte stappes nedi på sidene,og mellom sittedelen og ryggen... Vanskelig å forklare,du må bare prøve deg fram..... Syns det er et sabla styr hver gang jeg vasker trekket å få det på igjen... )
englebarn x 2 Skrevet 5. januar 2008 #4 Skrevet 5. januar 2008 Det skal følge med tre rør til å stappe nedi sprekkene som strammer trekket. Det gjorde det i allefall på den jeg hadde. Ruglete plastikrør.
NoDoubt Skrevet 5. januar 2008 #5 Skrevet 5. januar 2008 Var det det de rørene var til? Obs!! De er på bossplassen for lenge siden;-)
WP-TLogPeanut Skrevet 5. januar 2008 #6 Skrevet 5. januar 2008 Hehehehe Lurte fælt på hvorfor de var med jeg og , men putta de nå nedi som det sto på tegninga
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå