Tommage♀♂ Skrevet 5. januar 2008 #1 Skrevet 5. januar 2008 Hvorfor føler de som har forovervendt bilsete til de små stadig legge ut forsvarsinnlegg, og hvorfor må de som har bakovervendt lage stadig flere propagandainnlegg? Kan ikke alle bare gjøre det de selv synes er best uten å måtte forsvare sine valg her inne?
Gjest Skrevet 5. januar 2008 #2 Skrevet 5. januar 2008 Enig. Jeg kan ikke fatte hvorfor noen skulle bry seg om hva slags bilsete vi er "for". Jeg vet jeg driter i hva slags bilseter dere har.
cherry coke Skrevet 5. januar 2008 #3 Skrevet 5. januar 2008 Er så enig! Har vært ørten sånne innlegg, har ikke giddet å svare på ett eneste ett!!
♥tre små hjerter♥ Skrevet 5. januar 2008 #7 Skrevet 5. januar 2008 Har nesten akkurat lagt inn et innlegg ang.det;)men regna ikke med å få svar.Tror vel dib forumet er rimlig mettet på den diskusjonen der.Men måtte bare si min mening.
LizzyG Skrevet 5. januar 2008 #8 Skrevet 5. januar 2008 Helt enig. Folk skal bare drite i å bry seg hvilken vei andre sine unger sitter så lenge de føler at ungen dems sitter den veien som er riktig for dem.
Mamma, mammaere, mammaest <3 Skrevet 5. januar 2008 #9 Skrevet 5. januar 2008 Enig i at det kan bli vel mange innlegg, og at det er myyyye usaklighet ute å går i en del av innleggene. Da blir det bare tragisk å diskutere, sommed alt annet usaklig.. MEN, det finnes fremdeles mange uvitende foreldre, mange som ikke har kunnskaper om emnet, og for mange av dem kan det være viktig å lese endel av trådene og linkene som blir lagt ut. Det viktigste, og det som jeg er mest opptatt av, er at foreldre tar gjennomtenkte valg, basert på kunnskap om emnet. Trådene kan være med på å gi foreldre en mulighet til det..
Gjest -<<- Skrevet 5. januar 2008 #10 Skrevet 5. januar 2008 Pøh, det sier'u sikkert bare fordi kidsa dine sitter opp-ned. =P
Tommage♀♂ Skrevet 5. januar 2008 Forfatter #11 Skrevet 5. januar 2008 Neida, de sitter ikke opp-ned TENK! Eldsta på 2 sitter på fanget mitt og hjelper meg å gire mens minsten stabber rundt i baksetet;)
Odine! Skrevet 5. januar 2008 #12 Skrevet 5. januar 2008 Enig. Skulle avogtil ønske at privatbiler ikke fantes når jeg leser her inne... PS: Vi har våre bak i bagasjen. Hadde aldri falt meg inn å la dem gire før de er minst 4 år.
Tommage♀♂ Skrevet 5. januar 2008 Forfatter #13 Skrevet 5. januar 2008 Min 2-åring er ekstremt intelligent og har tatt gir-prøven. Hun strøk på 3. gir, men skitt au!
Ducchini Skrevet 5. januar 2008 #15 Skrevet 5. januar 2008 Hæ, lar dere dem gire og har dem i bagasjerommet? fy her kjører vesla selv til barnehagen mens jeg leser morgenavisen i passasjersetet....
EnMamma Skrevet 5. januar 2008 #16 Skrevet 5. januar 2008 Fordi undersøkelser gjort av Trygg Trafikk og IF viser at det finnes mange foreldre i det langstrakte land som ikke har nok kunnskap om forovervendt vs. bakovervendt. Daglig kommer det nye medlemmer som kanskje ikke vet nok om dette temaet. Det er viktig! I Sverige sitter 90 % av barna under 4 år bakovervendt, i Norge sitter de fleste små fremovervendt. Det tyder på for dårlig kunnskap på området. Jeg har sett mange nok tråder til å overbevise meg om at det er viktig, har sett mange foreldre velge å snu setet når de har fått mer kunnskap på området. Da er alle trådene verdt det når noen lærer noe nytt. Mange har hørt om anbefalingene men vet ikke helt hvorfor det er sånn eller hvor stor forskjell det kan utgjøre i en evn. kollisjon.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå