lotta72 har fått Anders Skrevet 5. januar 2008 #1 Skrevet 5. januar 2008 Samboeren min er fast bestemt på det navnet. Jeg er ikke så begeistret.
sorlandet Skrevet 5. januar 2008 #3 Skrevet 5. januar 2008 Litt tøft synes jeg, men liker nok bedre Gard.
byjenta Skrevet 5. januar 2008 #6 Skrevet 5. januar 2008 Jeg liker Gardar. Et sterkt navn. Men jeg liker Eldar enda bedre! Tenk å hete ild!
Mio. Skrevet 6. januar 2008 #7 Skrevet 6. januar 2008 Jeg syns det er tøft, kjenner en gutt på 4 som heter det. Men hvis du ikke liker det så må du be han finne et annet navn!
Gulp Skrevet 6. januar 2008 #8 Skrevet 6. januar 2008 Jeg liker det! Tror det er islandsk? Jardar er også bra. Men finn et navn begge liker, da.
Gjest VerdensHeldigsteMamma Skrevet 6. januar 2008 #10 Skrevet 6. januar 2008 Syns det er tøft, selv har jeg (sannsynligvis) en liten Gard i magen. Kjempefint med sterke, norrøne navn som ikke alle andre har. Men det er klart - du som mamma bør jo like navnet, da... Lykke til med navnevalget=)
Gjest Skrevet 6. januar 2008 #11 Skrevet 6. januar 2008 Ikke min favoritt akuratt. Hva med Jardar eller Eldar, som andre også har foreslått?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå