Gå til innhold

Hva synes dere om Gardar?


Anbefalte innlegg

Skrevet

Samboeren min er fast bestemt på det navnet. Jeg er ikke så begeistret.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Litt tøft synes jeg, men liker nok bedre Gard.

Skrevet

Jardar er finere=)

Skrevet

Jeg liker Gardar. Et sterkt navn.

Men jeg liker Eldar enda bedre! Tenk å hete ild!

Skrevet

Jeg syns det er tøft, kjenner en gutt på 4 som heter det.

Men hvis du ikke liker det så må du be han finne et annet navn!

Skrevet

Jeg liker det! Tror det er islandsk? Jardar er også bra.

Men finn et navn begge liker, da.

Gjest VerdensHeldigsteMamma
Skrevet

Syns det er tøft, selv har jeg (sannsynligvis) en liten Gard i magen. Kjempefint med sterke, norrøne navn som ikke alle andre har. Men det er klart - du som mamma bør jo like navnet, da... Lykke til med navnevalget=)

Skrevet

Ikke min favoritt akuratt. Hva med Jardar eller Eldar, som andre også har foreslått?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...