Anonym bruker Skrevet 5. januar 2008 #1 Skrevet 5. januar 2008 jeg har ammet jenten min helt frem til for noen uker siden..da ville hun plutselig ikke ha mere..hun er no snart 14 mnd.. jeg har prøvd og gi henne vanlig ku melk noe før jeg slutta å amme ,bare for å venne henne til smaken...men hun synes det er skikkelig ekkelt...jeg har prøvd både kald lunken og ja..de fleste triksa i boken...men hun liker det rett og slett ikke.... hun spiser ellers youghurt,ost og slike ting....bør jeg stresse sånn med den melken???er den så viktig?? noen med samme erfaring her??
Anonym bruker Skrevet 5. januar 2008 #2 Skrevet 5. januar 2008 Kan vel ikke gi deg et sikkert svar på akkurat det spørsmålet. Men Norge er et land med innbyggere som drikker masse melk, men også det landet med mest benskjørhet. Jeg har aldri vært glad i melk, men har aldri brukket et ben for det. Nei, melk er for kalver, er mitt motto;o) Jeg tror hun får i seg nok melkeprodukter!
Molait Skrevet 5. januar 2008 #3 Skrevet 5. januar 2008 næ. trukke melk er så vanvittig sundt uansett jeg. Så lenge de får i seg på andre måter. På hs sa de til meg at det ikke var noe pes. Par skiver gulost og variert kosthold. Blir så bra at. Min reagerte og på melk. Måtte slutte. Masse våken om natten og mye grin. Kjenner andre som opplevd det samme. Ga seg da vi kuttet melk. Introdusere nå etterhvert snart på nytt tenker jeg. Eller kanskje ikke. Vann er sundt og spiser ost:) Min er 16,5 mnd.
Herkules Skrevet 5. januar 2008 #4 Skrevet 5. januar 2008 Enig med de andre og helt enig i at kumelk er for kalver. Jeg selv drikker ikke melk spiser ikke melkeprodukter og har eller aldri brukket noe - Ikke for at dt beviser noe
Gjest Skrevet 6. januar 2008 #5 Skrevet 6. januar 2008 Tror ikke du trenger stresse over det nei, iallefall så lenge hun får i seg litt melkeprodukter som du skriver. Spiser hun ikke grøt forresten? Der er det jo masse melk! Så bra at du har fått amme så lenge da! Jeg måtte dessverre gi tapt (hun nektet) da lillemor var ca 9 mnd. Men i motsetning til din, elsker datteren min ku-melk.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå