Gjest Skrevet 5. januar 2008 #1 Skrevet 5. januar 2008 Sønnen min vil være 20 måneder når han blir storebror. Synes han er så liten og skjønner så lite enda...Går jo ikke an å forklare at det er en baby som vokser i magen som skal bo hos oss fra sommeren av.Det er jo bare "blablabla" for ham. Men tenk deg det sjokket når det plutselig kommer en ny unge i hus da. Han er jo så liten....Kan jeg ikke bare sette svangerskapet litt på pause, sånn i et år eller noe...? ;P
MissUlv ~ ♥ 2 vakre barn ♥ ~ Skrevet 5. januar 2008 #2 Skrevet 5. januar 2008 har de samme tankene, selv om min sønn er 26 mnd når han blir storebror. Han skjønner ikke at mamma har baby i magen, og tror at vogna er til katten... Men nå er det for seint å tenke på, og tenk så heldig våre barn er som får søsken så tett i alder
Mammaen til Turid Skrevet 5. januar 2008 #3 Skrevet 5. januar 2008 søstrene mine er det også 20 mnder mellom.. gikk fint det.. naboungene her er det 18 mnder mellom den minste og midterste og 21 mnder mellom på den og den eldste... så det går nok bra skal du se...
☆twinkle twinkle Skrevet 5. januar 2008 #4 Skrevet 5. januar 2008 det er ikke lenge før de to små er bestevenner! Jeg har en datter på 20 mnd nå og hun forstår det meste jeg sier til henne og jeg skulle ønske jeg kunne gi henne et søsken nå snart..Jeg syns hun er stor jente! de utvikler seg vannvitti masse på et halvt år de to dine får nok et spesielt forhold når de er så tett:) Strevsomt for deg i beg. men etter vert bare enklere for de klarer å underholde hverandre
Gjest Skrevet 5. januar 2008 #5 Skrevet 5. januar 2008 Sikker på at ingen av de viser tegn til å være alvorlig traumatisert? Litt ødelagte eller noe? Hehe, neida. Jeg vet jo at det har gått fint for mange. Bare så vanskelig at babyen min ikke er minst lenger..
Mammaen til Turid Skrevet 5. januar 2008 #6 Skrevet 5. januar 2008 de to søstrene mine er vel nå 13 og 15 år nå, og mesteparten av tida bestevenner, men de er søsken så de krangler jo litt.. men som sagt stort sett venner, det har vel vært stort sett fra de var små..
lotta72 har fått Anders Skrevet 5. januar 2008 #7 Skrevet 5. januar 2008 Jeg fikk 3 barn på 1 år og 10 mnd. (to er tvillinger) Kjempestrevsomt for meg, men de har det kjempefint sammen. Krangler som søsken flest, men har det veldig gøy sammen. Tror det er hyggelig å vokse opp med så lik alder. Den jeg har i magen blir nesten enebarn.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå