mamma til Rinde,Luna og Storm Skrevet 5. januar 2008 #1 Skrevet 5. januar 2008 tenker på bilstol? man må jo ofte ta buss hit og dit,eller taxi.. leste på noen av disse turoperatørene som har egne bilstoler man kan leie,men da må man jo leie bil også ettersom jeg forstod.. hva har dere gjort og hva ville dere evt gjort anderledes..?
*·.·»¦«´¨`ellapia´¨`»¦«·.· * Skrevet 5. januar 2008 #2 Skrevet 5. januar 2008 Vi leide bil med bilstol før vi reiste vi, hvis ikke kan det jo bli vanskelig ja. Kan jo høre med noen leiebilfirma om det er mulig å bare leie en bilstol. Hvis ikke tror jeg jeg ville tatt med:)
mamma til Rinde,Luna og Storm Skrevet 5. januar 2008 Forfatter #3 Skrevet 5. januar 2008 okai,regne med at det ikke blir sydentur på oss før til høsten..men jeg bare lurte. Ei venninne dro nettopp til Gran Canaria uten bilstol til sønnen som er 7-8mnd.. Tror ikke jeg hadde turt det altså..de kjører jo som noen gærninger!
-Hengebuksvinet- Skrevet 5. januar 2008 #4 Skrevet 5. januar 2008 Bestilte bil med bilstol før vi reiste. Enkelt og greit.
rødhette* Skrevet 5. januar 2008 #5 Skrevet 5. januar 2008 Vi benyttet oss av bil bare én dag, og hadde fått ordna med bilstol for den ene dagen. På bussen til og fra flyplassen brukte vi bæreselen. Ville ikke fått festa noen bilstol der uansett.....
rødhette* Skrevet 5. januar 2008 #7 Skrevet 5. januar 2008 Kommer dere til å reise så mye? Husk at på bussen er det ikke alltid mulighet til å feste bilstolen... så da hjelper det lite. Ta kontakt med hotellet eller leiebilfirmaene for å høre om dere kan leie bilstol alene evt. Jeg hadde ikke turt å ta med bilstol. Tenk hvor mange vogner som blir skadet under transport... Du vet aldri hvordan en bilstol blir behandlet underveis på transporten - blir den behandla dårlig nok, vil den ikke tåle en kollisjon - selv om skadene ikke er synlige.
lillegutt mars o7 Skrevet 5. januar 2008 #8 Skrevet 5. januar 2008 Hvordan sikres barna i bussen fra flyplassen til og fra hotellet? Noen som vet? Noen som har erfaring med reiser til Kreta med små barn?
rødhette* Skrevet 5. januar 2008 #9 Skrevet 5. januar 2008 Vi reiste til Gran Canaria i september i fjor, da var det ingen form for sikring på bussen mellom flyplass og hotell. Folk måtte bare ha barna i fangene. Vi hadde han i bæresela.
mayaya Skrevet 5. januar 2008 #10 Skrevet 5. januar 2008 funker likedan på buss der som her. mao. ingen bilstol der.
Salat Skrevet 5. januar 2008 #11 Skrevet 5. januar 2008 Når vi resier har vi ikke med bilstol fordi han ikke får eget sete på bussen fra flyplassen uansett. Tar på belte, så bæresele med han oppi med ansiktet mot meg. Bruker ikke taxi. Kunne vel dristet meg til å ta rutebuss dersom det var småveier/bykjøring.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå