Anonym bruker Skrevet 5. januar 2008 #1 Skrevet 5. januar 2008 er det bare jeg som strever med å skjønne dette skjemaet?? skjønte lite jeg så må nok ned på kontoret å søke etter hjelp... såå vanskelige spm.. rene iq testn...
♥ Miss Fat ™ ♂ + ♀ Skrevet 5. januar 2008 #2 Skrevet 5. januar 2008 Når jeg lastet det ned første gangen og skrev ut, så gjennom det hele helgen- og det eneste jeg klarte fylle ut var navnene våre.. Hehe, synes det burde kommet en person hjem fra NAV for å hjelpe å fylle det ut. Spurt mange andre, her inne, på jobb, ringt nav samt jobben for å vite hva jeg skulle fylle ut. Men når jeg fikk fyllt ut alt synes jeg ikke det var så veldig vanskelig likevel....
Anonym bruker Skrevet 5. januar 2008 #3 Skrevet 5. januar 2008 jeg fikk beskjed fra nav kontoret her jeg bor at dette må dere fyll eut hjemme...liiiiiiiiiiten hjelp å få på nav..blir so frustrert..fatter ikke en dritt av det som står på arket
Anonym bruker Skrevet 5. januar 2008 #4 Skrevet 5. januar 2008 Jeg synes også at dette skjemaet er tungvint å skjønne........ Er vel derfor jeg ikke har levert det enda. Men har termin om halvannen mnd, så bør vel få ut finger`n. Når er fristen for å levere dette? Ps, har levert søknad om permisjon på jobben, men ikke dette skjemaet til NAV
Anonym bruker Skrevet 5. januar 2008 #5 Skrevet 5. januar 2008 Jeg syns ikke det er så vanskelig så om du lurer på noe kan du spørre så skal jeg prøve å svare deg.
Anonym bruker Skrevet 6. januar 2008 #6 Skrevet 6. januar 2008 Fristen er senest 3 mnd etter at barnet er født, men for å få penger fra første stund bør det sendes inn 1-2 måneder før permisjonen setter igang. =) PS! for de som ikke får det til, kan man ta med skjema til Nav. De har plikt til å hjelpe deg med å fylle det du ikke klarer på egen hånd.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå