Gå til innhold

foreldrepenger skjema fra NAV

Anbefalte innlegg

Skrevet

er det bare jeg som strever med å skjønne dette skjemaet??

skjønte lite jeg så må nok ned på kontoret å søke etter hjelp...

såå vanskelige spm.. rene iq testn...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Når jeg lastet det ned første gangen og skrev ut, så gjennom det hele helgen- og det eneste jeg klarte fylle ut var navnene våre.. Hehe, synes det burde kommet en person hjem fra NAV for å hjelpe å fylle det ut. Spurt mange andre, her inne, på jobb, ringt nav samt jobben for å vite hva jeg skulle fylle ut.

Men når jeg fikk fyllt ut alt synes jeg ikke det var så veldig vanskelig likevel....

Skrevet

jeg fikk beskjed fra nav kontoret her jeg bor at dette må dere fyll eut hjemme...liiiiiiiiiiten hjelp å få på nav..blir so frustrert..fatter ikke en dritt av det som står på arket

Skrevet

Jeg synes også at dette skjemaet er tungvint å skjønne........ Er vel derfor jeg ikke har levert det enda. Men har termin om halvannen mnd, så bør vel få ut finger`n. Når er fristen for å levere dette?

Ps, har levert søknad om permisjon på jobben, men ikke dette skjemaet til NAV

Skrevet

Jeg syns ikke det er så vanskelig så om du lurer på noe kan du spørre så skal jeg prøve å svare deg.

Skrevet

Fristen er senest 3 mnd etter at barnet er født, men for å få penger fra første stund bør det sendes inn 1-2 måneder før permisjonen setter igang. =)

PS! for de som ikke får det til, kan man ta med skjema til Nav. De har plikt til å hjelpe deg med å fylle det du ikke klarer på egen hånd.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...