Ane** Skrevet 5. januar 2008 #1 Skrevet 5. januar 2008 Vi skulle ikka dratt til syden istedet a.. Får en uke til 4 lapper ink fly & hotell hvis man bare leter litt.. Er jo samme som vi ville ha betalt for en tur til Kr,sand.. Bare ett forslag.... Mange steder å velge mellom, men her er ett eks bare for å vise hvor billig det evt kan gjøres...... http://www.finn.no/finn/travel/prepackage/object?finnkode=15937052&sid=xz3cab9lyE0928884&collapseId=804916748&WT.svl=heading
Nina & gogutten Skrevet 5. januar 2008 #2 Skrevet 5. januar 2008 åh dette er noe før oss... så gøy.. vi blir gjerne med, men skal til florida i juni, har dere allerede satt dato til den dyreparken?? ha en fin kveld
:::) Frøken Velferdsrett Skrevet 5. januar 2008 #3 Skrevet 5. januar 2008 det syns jeg var en god ide. blir langt billigere en 8 dager i kristiansand. vi har ikke satt dato for dyrepaketen. ingen som vil si når de har fri og jeg har fri hele sommeren så det blir litt dumt om jeg skal rope ut mine ønsker.. hehe.
tonebf Skrevet 6. januar 2008 #4 Skrevet 6. januar 2008 jeg har også fri hele sommeren, men eneste uka jeg ikke kan er den fra 21- 28 juni =)
:::) Frøken Velferdsrett Skrevet 6. januar 2008 #5 Skrevet 6. januar 2008 ok, da reiser vi 21-28 juni folkens heheh... dårlig nattershumor :-)
Mulan - Og to søte trollunger! Skrevet 6. januar 2008 #6 Skrevet 6. januar 2008 jeg har igrunnen lyst også!!!! ) Men vet ikke om jeg tør sånn alene m 2 barn... Gjør du det da Tærteluska?? tror du ikke det blir myyyyyye styr?? ;o) Ser for meg å løpe etter den ene med den andre hengende under armen, he he he... Men er det ikke billigst sånn før sankthans? ? ?
:::) Frøken Velferdsrett Skrevet 6. januar 2008 #7 Skrevet 6. januar 2008 mulan. nå blir du ikke alene da ;-) jeg har forsovit ikke reist med ett barn alene før, men jeg tror at 5 voksene med 8 barn er langt enklere en 1 og 1 ;-)
Mulan - Og to søte trollunger! Skrevet 6. januar 2008 #9 Skrevet 6. januar 2008 he he neida det er sant, men blir jo likevel jeg som har ansvaret for barna, he he! og ser for meg litt kaos på flyet og sånn og, hi hi, men innen den tid er jo størstesnupp blitt litt eldre, og kanskje hører etter litt mer, he he he! får isåfall ta en kortest mulig flytur! men hadde vært utrolig gøy da!!!!
Ane** Skrevet 6. januar 2008 Forfatter #10 Skrevet 6. januar 2008 Joda, litt styr blir det sikkert. Men tror ikke det er no værre å løpe etter to unger i syden enn det er å løpe etter to unger i Akershus. hehe. Og tro meg jeg har tenkt og kvia meg for en evt flytur.. Men om det så skulle bli ett kjempekaos i 3-4 timer på fly så er det uansett verdt 7 dager i syden med basseng rett utafor døra. hehehe Bli med a Mulan! Så kan vi ta "kaoset" sammen. hehehe
:::) Frøken Velferdsrett Skrevet 6. januar 2008 #11 Skrevet 6. januar 2008 om vi bli mange så blir jo nesten hele flyet fult av alenemødre så da er det jo nesten bare folk som forstår dere på flyet... hehe.. det må jo gå fint, tenk at alt annet vi har grudd oss til. går jo altid fint ;-)
Mulan - Og to søte trollunger! Skrevet 6. januar 2008 #12 Skrevet 6. januar 2008 ja pokker heller jenter!!! vi må få til dette assa!!! hadde jo vært stas for både oss og barna!!! får bare kjøpe inn masse godis og stæsj til flyturen, he he he!!! hvor har dere lyst å dra da\ og når\ burde vel dra før sankthans om vi skal få det billigst mulig, fellesferien er jo svindyrt... hva m begynnelsen av juni da\ da har det jo begynt å bli godt og varmt de fleste steder!!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå