Lykkeliten og jeg Skrevet 5. januar 2008 #1 Skrevet 5. januar 2008 Endelig lørdag =) begynte å få abstinenser jeg ;o)
ifie Skrevet 5. januar 2008 #2 Skrevet 5. januar 2008 Jeg har klart å presse i meg litt lenge etterlengtet snop i dag jeg også, men det var på langt nær så livsnødvendig som jeg hadde regna med... Abstinensene har rett og slett begynt å gi seg etter bare tre dager! Det er jo selvfølgelig kjempeflott!! Men nå savner jeg nesten å være godterikvalm... :I
sorlandet Skrevet 5. januar 2008 #3 Skrevet 5. januar 2008 Å! Hvorfor måtte du begynne å snakke om sjokolade. Nå fikk jeg så veldig lyst på... Vet at mannen min har en gjemt i kjøleskapet, men har jo ikke godt av det!
SaDa Skrevet 5. januar 2008 #4 Skrevet 5. januar 2008 Jeg skal unne meg litt sjokolade i dag, men da er det ikke noe frem til neste lørdag..
ifie Skrevet 5. januar 2008 #5 Skrevet 5. januar 2008 Det er lørdag! På lørdager har man godt av sjokolade!
Lykkeliten og jeg Skrevet 5. januar 2008 Forfatter #6 Skrevet 5. januar 2008 det har man. gomle gomle
Gjest Sekretøsa Skrevet 5. januar 2008 #7 Skrevet 5. januar 2008 Håper du setter sjokoladen i halsen, og KVELES!!!! Din dumme, dumme ku!!!! For jeg hadde ikke lyst på, om du trodde det!!! *Dumme diett*
SaDa Skrevet 5. januar 2008 #8 Skrevet 5. januar 2008 Nå frister dere så fælt at jeg snart må hente sjokoladen i kjøleskapet..
SaDa Skrevet 5. januar 2008 #9 Skrevet 5. januar 2008 Da var den borte.. Fikk god hjelp av samboeren da:) Snill han som tenker på at jeg ikke har godt av hele alene;)
NessaS Skrevet 5. januar 2008 #10 Skrevet 5. januar 2008 Mmmmm, sjokoladekake =) Og en liten Bailey's ved siden av. *fnise*
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå