Gå til innhold

murringene stoppet opp gitt :((

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

sånn gikk jeg i tre jævla uker...

"nååå skjer det noe..2 nei, stoppe igjen, gitt...

Skrevet

hehe ja hadde vel ikke regnet med det helt store ;( men det er vel uansett ikke mere enn 14 dager over man kan gå, da blir man vel satt i gang? håper virkelig jeg slipper det en gang til

Skrevet

beina i været , pute under rompa - og la din kjære ordne resten ;-)

kom igjen - nå vil vi ikke se deg her inne på et kvarters tid...

Skrevet

gikk faktisk mer enn 14 dager over tiden, og hadde det ikke vært for at vi sa fra, hadde vi nok måttet vente faktisk ett par dager til før de hadde vurdert å sette igang... Fordi vi kom til kontroll på en lørdag!!!

Men ble satt igang da. Får håpe du slipper det. Du vet i hvertfall at noe er på gang da:)

Skrevet

nei dessverre han synes det er rart å tenke på at det er en liten baby der inne..kjipt men må nesten respektere det hehe

Skrevet

Kjenner ett stikk av misunnelse her:) Ikke er jeg gravid altså, men jeg vil og gå å vente på at det hele skal begynne. Ikke bare bli innlag i noen dager også plopp rett ut etter igangsettelse.

Jeg vil gå å vente og kjenne etter:)

Lykke til. Håper det blir snart.

Skrevet

du gikk over sist og ble satt i gang, gjorde du ikke?? Jeg fikk beskjed av jm om at jeg mest sannsynlig kom til å gå over denne gangen også (2uker over sist, ikke satt i gang da..), men jeg håååper jo at hun kommer sånn ca på termin :)

Du blir i alle fall mamma igjen i løpet av januar :P

Skrevet

jada sikkert..bare jeg som er så lei..men det er vel de fleste gravide

Skrevet

hehe skjønner'n jo også...men vi fikk faktisk bskjed om det da vi var inne for å sjekke vekta en dag før termindatoen av legen:) vi gjorde så og lillemann kom som ei kule:)

Skrevet

ble satt i gang en uke FØR termin sist...pga mye vann i kroppen, hadde ikke sovet noe på netsen en uke

Skrevet

aaah, da så. Skjønner at du er lei ja.. Men det går i alle fall mot slutten for deg da :)

Skrevet

ja heldigvis :)

Skrevet

Hei hei termin søster :o)

Du er her ennå du også ja :(

I dag ble det Taco til middag, så får vi se i løpet av natten om det gjør susen ;o) hihi

Selv om det er jo et H....... vær ute da, enda en grunn til at noe burde skje ;)

Skrevet

hihi=) da er vi snart i mål snuppelure 74 =) åssen er formen din??

Skrevet

bestill tacopizza fra peppes! det gjorde jeg, og 4 timer etter var snuppa ute ...

Skrevet

Ja vi er det da :o)

SNart får vi endelig møte de søte små nurka våre :o)

Formen er alt for bra ;o)

Har hatt mye vonde kynnere men de gir seg alltid, men slimproppen har løsnet litt å litt i 4 dager nå, og i kveld kom det mye for å si det sånn, men om det er noe tegn på at det nærmer seg vet jeg ikke ....

Hvordan er formen din da ?

Kjempe masse lykke til :o)

Stoooor klem fra

Skrevet

Formen er veldig bra her også..Sover litt dårlig, men ellers ingen store plager. Har hatt litt vondt i ryggen helt øverst men det er vel umulig å ikke ha noen plager i det hele tatt ;o) Merker masse liv, magen er hard som stein...De to siste morgningene har jeg våknet med mensmurringer i et par timer så jeg tenkte at nå er noe på gang..men så blir de borte igjen :(

Håper bare jeg slipper å bli satt i gang denne gangen også..Hra lyst å oppleve en "normal" progresjon fra a-å

Skrevet

Jeg ble også satt i gang sist men jeg gikk 15 dager over, det håper jeg virkelig jeg slipper denne gangen altså :)

vi får gå ut å måke snø ;) hihihi

Skrevet

Ja det som hadde giddet det =) haha..spennende å se hvem av oss som får baby først..Hvilket kjønn venter du igjen?

Skrevet

Ja det blir spennende å se :o)

Jeg venter gutt og har jente fra før :o)

Du da ???

Skrevet

Da jeg passerte termindatoen, gråt jeg da jeg la meg den kvelden :o(

Dagen etter bestemte jeg meg for å innbille meg at termindatoen var to uker senere. Utrolig nok hjalp det litt på humøret og 9 dager etter den ordinære datoen var ungen ute :o)

Er jo ikke annet å gjøre enn å holde ut. Forbanna kjipt når man er så lei.

Ønsker deg en god natt med effektive rier i fleng!

Klem

Skrevet

huff,er ikke så greit å gå å vente slik..

men gullet kommer når han er klar...=)

har forresten kommentert på bloggen din,har fått meg blogg jeg også nå,laga den idag da,så er ikke helt inni det enda..=)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...