Gå til innhold

da har jeg slutta på pilla....

Anbefalte innlegg

Skrevet

ikke for å prøve å lage baby, ikke at det skulle vært krise, men for å se om sexlysta kommer tilbake.... har gått på diane snart ett år, og det har vært lite lyst her, og når gubben jobber mange nattevakter i måneden blir det ikke mange sjansene heller...

vel, vi får se hvorden det går, da :o) også skal jeg begynne å spare til en pearly eller ladycomp...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

skal dere ha en til\!!!!!!!!!!! ja!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! he he!!!!!!

Skrevet

snakket om å prøve til sommeren :o) men jeg vil bli ferdig med de siste to eksamene og p vil komme i gang med jobbing først... men tankene er der :o)

du... vi skal opp på blefjell en gang i løpet av februar for å se hvordan hytta fungerer og lære veien, så kanskje vi kunne fått til å ta en tur sammen i mars? hvis dere fortsatt har lyst til å være med da :o)

Skrevet

takk :o)

Skrevet

spennende!!! moro m to små ja, så håper det skjer noe hos dere snart, he he!!! men skjønner du vil få unna litt først, lettere m bare en det!

jaaaa vi vil gjeeeerne på hyttetur!!! men vet du hvor langt det er å gå fra bilen\\ får man tatt m barnevogn\\ hmmm er kanskje litt vanskelig det... hmmm.....

Skrevet

det er 20-30 min å gå på ski da (tror jeg)... går ikke å ha barnevogn, men vi har pulk. så M kan jo bare sove i den hvis du vil han skal sove ute :o) så får p gå med alle barna i pulken på vei opp, også får han gå tilbake og hente all bagasjen... haha

aner ikke hvordan ting er der oppe enda, har aldri vært der...

Skrevet

oi oi det hørtes slitsomt ut, ho ho ho!!!!

M er nødt til å sove ute han, ellers sover han nesten ingenting...

Eller så kunne vi kanskje ha funnet en leie-hytte billig\\

ser for meg deeeeet styret m ski og tre barn og maaaaasse bagasje, bleier og mat for helgen osv, he he.

Eller så kanskje vår hytte er ferdig da (bygger ny, delvis ferdig innvendig nå...), så kunne vi dratt opp dit og herpa det nye gulvet litt, he he he!!!!

Skrevet

samme her..=)

har gått på cerazette en stund nå,men var ikke fornøyd..

og så tåler jeg ikke annen prevensjon med samme innhold som vanlige p piller..

bruker kondom fra nå av..=)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...