Gå til innhold

Poden fikk blemmer av euroshopper serviettene

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ikke overraskende. Min blir sår bare han omtrent ser på en våtserviett. Og jeg har bare prøvd de fra Coop, som egentlig er anbefalt... Sverger til Mesoft jeg.

Skrevet

Skulle ikke forundre meg, vi har brukt natusan sine under oppussingen, de er en genial erstatning for whitesprit på malingflekker ol.

På barna bruker vi myke babykluter hjemme.. ellers bruker vi mesoft, evt. coop änglemark sine (svanemerkede), de andre fra coop er også ok.

Sjekk grønn hverdag sine nettsider, der er det masse tester over babyprodukter og hva som er safe og ikke.

Skrevet

Ja, greit men det hadde vært fint å kunne bruke våtservietter på tur, er jo lettvint. Men jeg baler heller med mesoft og vann i poser enn at gutten min blir sår.

Skrevet

Samme opplevelse hadde vi med coop sine. Har brukt veldig lite våtservietter rett og slett fordi han opptil 6-7 mnd kun bæsjet om morgenen før vi gikk ut. Byttet til noen vi kjøpte på helsekost og de er greie. Ellers tar jeg med klut hvis det er tilgang til vann og en liten pose til å frakte den med hjem igjen. Og har kun trengt sårsalve til stumpen når han har hatt diare/mye avføring da vi innførte 3 måltider.

Skrevet

Mener du våtservietter eller vaskeserviettene (som er tørre)?

Jeg bruker alltid vaskeserviettene fra euroshopper. De er jo så myke og gode. Jeg snakker ikke om våtservietter, det brukes kun i nødsfall om vi ikke har tilgang på vann.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...