Gå til innhold

River snart av meg håret her!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hun sovner vanligvis som en stein kl 19.30 ,men idag har hun holdt på i et jævla kjør, griner og griner, men med engang jeg tar henne opp så smiler hun som en sol!

Hun har ikke vondt i magen.

Hun vil bare ikke sove, gråter store tårer og jeg sliter virkelig med å ikke ha henne oppe med oss.

Hun er 5mnd.

Hvorfor er hun plutselig sånn???

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Tenner på gang?

selskapssyk?

Skrevet

Tannkløe? Har du Dentinox i huset?

Skrevet

høres veldig ut som tenner.. prøv å egg hennei vogna og trill litt inne på soverommet. det hjalp her:D

Skrevet

Ja kanskje det er tenner, men nå sover hun iallefall.

Takk for råd damer :) Skal kjøpe inn dentinox på mandag.!

Skrevet

Mitt forslag er øreverk/ørebetennelse.. Vi hadde en slik økt, blid om dagen, helt til vi la henne ned, da var det et hyl uten like.. Jeg tenkte først at hun bare trasset, hadde en "periode", men jeg ville være sikker på at det ikke var noe galt. Vi tok henne med til legen og ba de titte i ørene, der var det væske og undertrykk.. Ikke rart det var vondt å ligge.. Det er da trykket gjør vondt!

Greit å ta en sjekk..

Skrevet

Kjøp paracet stikkpiller også i tilfelle. Ikke alltid dentinox hjelper og om de blir skikkelig ille er det greit å ha noe i bakhånd;)

Skrevet

Kan være ørebetennelse ja. Da blir det ofte vondere, når de legges ned pga trykket. Eller en forkjølelse - blir mer tett, når man ligger, og det letner når man kommer opp...

Men så har vi jo de berømte tennene også da, som gir mye plager til de små... Kan "bare" være det. Bin there, for å si det sånn... Håper dere får en rolig natt, da!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...