MammaTilTre*augustbaby* Skrevet 5. januar 2008 #1 Skrevet 5. januar 2008 Jordmora her sluttet og de skulle ansette ny som skulle begynne no i januar. Fikk brev idag om at de ikke hadde fått tilsett ny og at de som hadde time i januar måtte kontakte legen for time der... Men legen min er en ung dame(vikar for hun eg pleier ha) og leser alt fra boken(virker hvertfall sånn). Tror hun er helt nyutdannet... Siden eg mistet Noah i uke 17 i mars i fjor trenger eg å snakke med folk som ser på han som et menneske, ikke en spontanabort, noe legen min gjorde....Jordmora eg hadde reagerte på det for selv om han medisinsk sett er det så sa jordmora at vi skulle si at han var dødfødt..siden eg måtte føde han... Men fram til det eg egentlig lurte på...snakka meg litt vekk eg... Kan eg spørre jordmødrene på sykehuset om å få en time der istedet? Skulle egentlig ha kontroll 17.januar....Og det frister ikke å gå til legen min....
MissUlv ~ ♥ 2 vakre barn ♥ ~ Skrevet 5. januar 2008 #2 Skrevet 5. januar 2008 skader ikke å ringe og spørre da! Med tanke på at du mistet lille Noah, så er ikke du en "vanlig" gravid.
Gjest Skrevet 5. januar 2008 #3 Skrevet 5. januar 2008 Jeg synes så avgjort du burde ringe og spørre, selv om de antageligvis ikke utfører vanlige kontroller. Man kanskje de vet om en jm du kunne gått til. De fleste skjønner jo at du ikke vil gå til en person som ikke klarer å se ting fra mer enn et medisinsk perspektiv..Litt greit å gå til enn som ser den menneskelige delen også--
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå