våken_om_natta Skrevet 5. januar 2008 #1 Skrevet 5. januar 2008 ...og kjøpte el-tester. Trodde aldri jeg skulle komme til å gjøre det. Førstemann satt på 1. forsøk. Nå har vi prøvd i 3-4 mnd. Ikke lenge, det vet jeg, men tenkte å ta testene litt for moro skyld, bare for å se om jeg har el og om jeg finner den. Jeg merker nemlig ingenting til den...
tryllepike * lykkespirer* Skrevet 5. januar 2008 #2 Skrevet 5. januar 2008 Velkommen i klubben!!! Merker ingenting jeg heller utenom litt økt utflod av og til. Ikke stess med el testene, de kan være litt vanskelige. Men du har jo ett barn fra før så da vet du i hvertfall at du har el!!
våken_om_natta Skrevet 5. januar 2008 Forfatter #3 Skrevet 5. januar 2008 Tenkte bare å prøve for en gangs skyld jeg. Stresser ikke mye her altså:-) Tror jeg har mista el etter at jeg gikk på Cerazette etter at jeg fødte sønnen min...
Giinaღ Skrevet 5. januar 2008 #4 Skrevet 5. januar 2008 Gjorde det samme når jeg prøvde nå sist og det var BRA jeg gjorde for jeg hadde EL mye tidligere enn jeg trodde. Ble gravid den PP (men mistet dessverre). Har kun god erfaring med EL test og ville, som deg, vite om jeg har EL. Det kan være perioder hvor man ikke får det også (f.eks. forårsaket av stress)
våken_om_natta Skrevet 6. januar 2008 Forfatter #5 Skrevet 6. januar 2008 Oi!!! Hvor mye tidligere hadde du el da? Sånn ca så jeg vet når jeg bør begynne å teste...
Giinaღ Skrevet 6. januar 2008 #6 Skrevet 6. januar 2008 Har svart deg litt mer utdypende på PM MEn iallefall hadde jeg pos. EL-test på dag 12 og dag 13. Dag 14 negativ, så var nok da EL fant sted. Mnd før hadde jeg 32-dagers syklus....så tipper den for min del varierer litt mellom 28-32 dager
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå