Sannellerslik? Skrevet 5. januar 2008 #1 Skrevet 5. januar 2008 Jeg er bare 20 år (blir 21) men har altså prøvd å bli gravid i over 1 år.. Har vært til utredning også, og alt såg bra ut med oss begge. Fekk derfor beskjed med gynekologen at jeg skulle begynne med hormontabletter ved neste mens. Men det ble aldri noe neste mens, for jammen ble jeg gravid uten tablettene!:-) Nå er jeg nesten 10 uker på vei:) herlighet så sent tiden går! Gleder meg til å kunne fortelle det til ALLE!
TobarnsTurbo Skrevet 5. januar 2008 #2 Skrevet 5. januar 2008 Gratulerer!!! Herlig å lykkes på den naturlige måten da:) Lykke til!
*løvetannbarn*GRAVID* Skrevet 5. januar 2008 #3 Skrevet 5. januar 2008 Gratulerer ) Ble gravid i samme situasjon )
*Bluberrypai*og 3 prinsesser=) Skrevet 6. januar 2008 #4 Skrevet 6. januar 2008 Gratulerer=) Var akkurat blitt 21 da jeg ble gravid med første og selvfølgelig 21 og når jenta vår kom til verden. Er nå 26 og venter nr 3 =) Lykke til fremover=)
snæparguri Skrevet 6. januar 2008 #5 Skrevet 6. januar 2008 du slappet sikker av når du viste at du skulle få hjelp. å det hjelper mye!! gratulere så mye =)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå