SuperMoM <3 Skrevet 5. januar 2008 #1 Skrevet 5. januar 2008 Fikk doppleren min på onsdag som var og prøvde den etter jeg fikk ordna med ny stikk kontakt dings. (da denne var fra asia og den ikke passet inni støpselet vårt) Prøvde å finne hjertelyd etter det,men fant ikke.Prøvde kanskje i 3 min eller noe sånt.Prøvde igjen på kvelden og fant den så og si med en gang:) Dumme meg hadde jo leita for langt oppe,selv om jeg vet at h*n ikke ligger høyt:p hehe Hørte dagen etter også Helt herlig:) Bestilte den på ebay og kostet bare 600kr:) inkludert den gele tingen:) Og så teller den hjertelyden også herlig:) hehe Slapp heldigvis unna tollen!! så ble kun på 600 kr totalt... for frakten og doppleren:p hehe Måtte bare fortelle:) Var så herlig bare:)
Miss Muppet Skrevet 5. januar 2008 #2 Skrevet 5. januar 2008 Hvor langt er du på vei? Jeg får aldri til å høre sånn kjempebra. Hører jo hjertelyd innimellom men har aldri fått til å telle slagene på displayet. Kanskje beror på at jeg har bakoverlent livmor og at den ikke har vippet seg fremover enda...
vicky1984- FØDEKLAR :D Skrevet 5. januar 2008 #3 Skrevet 5. januar 2008 ååå så fantastisk det må være venter spent på min jeg hvor lang tid tok det før du fikk din??? det har gått 3 dager bare siden min ble sendt fra UK...
SuperMoM <3 Skrevet 5. januar 2008 Forfatter #4 Skrevet 5. januar 2008 Miss Muppet: Er 15+3 i dag.Var 15 akkurat når jeg fikk doppleren:) Det kan jo ha noe med at den er bakover vendt ja. Telle? På displayet mitt står det akkurat tallet,bare at det hopper opp og ned litt:p sånn som med første mann:p Hvor langt er du på vei da?
SuperMoM <3 Skrevet 5. januar 2008 Forfatter #5 Skrevet 5. januar 2008 Ja,kjempe fantastisk:) Gled deg:) hehe Det tok en stund før jeg fikk min.Jeg betalte den 8.desember og så sendte hun den vel avgårde 14 eller 15. desember.Pga julerushet så kom den da ikke før nå.Hehe.. Ble sendt fra Kina tror jeg? usikker.. iallfall fra asia:p Går nok raskere med deg skal du se:)
Miss Muppet Skrevet 5. januar 2008 #6 Skrevet 5. januar 2008 Jeg er 14+1 i dag:). Har ikke prøvd på over en uke nå så jeg kanskje bare var litt tidlig ute. Jeg har i alle fall sett knøttet med bankende hjerte 4 ganger på ul (grunnet disse blødningene og mange sa/ma så her jeg fått tett oppfølging) senest i uke 12 så jeg er helt rolig i forhold til at alt er bra. Men nå ble jeg litt sugen på å prøve dopplern min igjen
SuperMoM <3 Skrevet 5. januar 2008 Forfatter #7 Skrevet 5. januar 2008 Miss Muppet: Jeg skjønner:) Det kan jo hende du hører det bedre i dag da:) Jeg synes det er kos å høre.Dessuten har jeg vært bekymra selv.Vært på 2 ultralyder.Første for å finne ut hvor langt jeg var på vei (fikk ikke igjen mensen etter ma,men hadde blødninger 2 ganger som jeg faktisk trodde vart mens opplegg.. ) så da var jeg 8+1.. og i uke 12+0 var jeg på ultralyd:) men likevel er det godt å høre at den lille har det bra:) Hehe.. Ja,gå og prøv den igjen du:p hehe
Miss Muppet Skrevet 5. januar 2008 #8 Skrevet 5. januar 2008 Nå hørte jeg hjertet skikkelig tydelig da . Han ligger tydeligvis litt ut mot min høyre side.... Får fortsatt ikke så stabil signal så plusen måles godt. Men innimellom så viste den mellom 150 og 160, så da er det vel en jente da....? Vi som kallar han HAN hele tiden. Det spiller jo ABSOLUTT ingen rolle vad det blir altså. Håper vi får se kjønn på ul i uke 18!
SuperMoM <3 Skrevet 5. januar 2008 Forfatter #9 Skrevet 5. januar 2008 Hehe.. Det gjelder og treffe riktig også Er ikke sikker:p Tror ikke helt på hjertelyd og kjønn:p var høyt på denne her også,men stoler ikke helt på det som sagt:p Jeg skal vite kjønnet på neste mann:) Så har nedtelling til terminen:p hehe. Jeg ville vite det med første også,men visste ikke at jeg måtte spørre.Trodde jeg ble spurd om jeg ville vite det eller ikke,så ble veldig skuffet da jeg ikke fikk vite det!! Nå skal jeg:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå