Englemamma08-spire12-10 Skrevet 5. januar 2008 #1 Skrevet 5. januar 2008 noen med erfaring fra testene herfra?? strimmeltester?? funker de eller er d bare drit??
Englemamma08-spire12-10 Skrevet 5. januar 2008 Forfatter #2 Skrevet 5. januar 2008 dytt.. håper noen kan svare meg..
miminka Skrevet 5. januar 2008 #3 Skrevet 5. januar 2008 jeg har brukt de masse. syns de funker helt bra! jeg har kjøpt mine i utlandet, og de har gitt utslag allerede før ikm.
Englemamma08-spire12-10 Skrevet 6. januar 2008 Forfatter #4 Skrevet 6. januar 2008 takk for svar.. skal prøve de ut jeg.. kosta jo ikke så mye da :-D skal prøve meg på EL testing neste pp, om d ikke er ei spire nå..
M&guttane Skrevet 6. januar 2008 #5 Skrevet 6. januar 2008 EL testene var ikke noe særlige- her må du tyde...for streken skal være sterk- helst like sterk eller sterkere en kontrolltesten. Min EL test ble aldri så sterk. Så neste mnd. kjøpte jeg en digital EL CB test. Når jeg fikk positivt utslag på den- testen jeg også med en billigtest for å sjekke. Den fikk jeg aldri "positivt" utslag på.... Har ganske regelmessig syklus- så bekrefter bare med en CB digital strimle den dagen jeg vet EL kommer.... De er jo så dyre.. Graviditetstesten har jeg ikke erfaring med:-)
Englemamma08-spire12-10 Skrevet 6. januar 2008 Forfatter #6 Skrevet 6. januar 2008 hmm.. er det jeg også tenker, at de digitale testene koster jo så himmla mye, at jeg har ikke penger til og drive og kjøpe disse.. huff :-( syklusen min har vært rimelig regelessig nå d sisste halle året, med 30 - 31 dager men akkurat nå er jeg på dag 39 i syklusen (testa negativt på nyttårsaften) så vet ikke helt hva som skjer..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå