Ett barn til? Skrevet 5. januar 2008 #1 Skrevet 5. januar 2008 Har siden jul hadde veldig sterke - les vonde kynnere - og tiltider vondt nede på høyre side. Er i uke 32. Var på ultralyd på fredag og de fant ikke noe galt (ultralyden var planlagt lenge pga morkakas beliggenhet). Ble anbefalt å ta det med ro. Snakket med jordmor som mente jeg må sykemelde meg helt. Lovte jeg skulle ta kontakt med fastlege, men har ikke gjort dette. Får så fryktelig dårlig samvittighet ovenfor arbeidsgiver. Vi er et lite kontor og en er sykemeldt allerede. Har beramminger som ikke kan utsettes. Arbeidsbelastningen blir derfor veldig stor på de tre som er igjen..... Hva ville dere gjort? Kjempet for å klare det eller kastet inn håndkle?
Gjest Skrevet 5. januar 2008 #2 Skrevet 5. januar 2008 Jeg ville ikke kjempet meg gjennom jobben om det er fare for for tidlig fødsel. Barnet ditt er viktigere enn arbeidsgiver...DU er viktigere enn jobben din. OG den viktigste jobben din er å passe på deg og babyen. Ring legen på mandag du...
Lille`mor & lillebøll Skrevet 5. januar 2008 #4 Skrevet 5. januar 2008 Vil anbefale deg og sykmelde deg eller gå på aktiv!!! Har selv slitt med sterke kynnere siden uke 18,jobbet med igjennom de,utallige lege sjekker tvingte meg selv tilbake på jobb---Alt dette bare så jeg nesten ikke klarer og fungere i hverdagen lenger.. En tur til byen tar knekken på meg i 1-2 dager.Orker aldri noe på kveldstid lengere,mye vondt om natta ++++++ Tro meg,det er ikke verdt det. Tenk heller på deg selv enn de andre...
☆twinkle twinkle Skrevet 5. januar 2008 #5 Skrevet 5. januar 2008 hvis du hadde snakka me naboen min så hadde du sykemeldt deg..Hun fortalte meg hvordan hun hadde stresset og oversett kroppens signaler lenge ogsså fikk hun en fortidlig fødsel og nå venter de å ser an hvordan datteren klarte seg.Hun har antakelig en hjerneskade av en eller annen grad , datteren er ca et halvt år nå..Hun angret veldig.. Sier ikke at det er hennes feil altså..Det er IKKE det men hun føler det selv stakkars..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå