Anonym bruker Skrevet 5. januar 2008 #1 Skrevet 5. januar 2008 Bare lurer på hvor vanlig det er.. Ene x`en min var utro med hvertfall 6 jenter (som jeg vet om) mens vi var sammen, og forholdet vårt varte bare i 8 mnd. så han har hatt det travelt gitt.. Er blitt ganske skeptisk etter det.. Ganske dumt at en skal ødelegge så mye.. Har dere kommet over det? Var/er det vanskelig å stole på noen nå? Eller tok det lang tid før dere stolte på mannan/samboeren deres?
tonemelone Skrevet 5. januar 2008 #2 Skrevet 5. januar 2008 Ja det må jeg si... litt av et tempo han må ha hatt!!! Min x-sambo var utro, og jeg kom aldri over det... vi prøvde et halvt års tid, men jeg klarte aldri å stole på ham. Det er også noe som heter at man kan leve med at partneren har vært utro, dersom man klarer å godta det, og legge det bak seg. Man kan tilgi, men aldri glemme! Jeg trodde jeg skulle klare det, for vi skulle akkurat til å kjøpe bolig sammen, så det hadde blitt så mye styr om vi avsluttet forholdet der og da... men det ble jo enda mer styr å vente!!! :-) Jeg tror jeg har kommet over det... jeg har ikke noe valg idag, jeg må bare stole på mannen min... dersom jeg ikke gjør det, så får jeg det så utrolig vondt, og det vil komme til å skade forholdet vårt også. Men ja, det er vanskelig å stole på noen... det er egentlig bare å bestemme seg for at man må gjøre det, i starten av et forhold... Og så får man heller ta slaget i trynet dersom det skulle komme. Men da har man i hvertfall hatt det godt den perioden før man blir sviktet. Selv om man tror at partneren er utro, så er det jo ikke noe hindring for at han/hun skal være det... det er vel egentlig en hvilepute for noen... "du tror jo likevel at jeg er utro, så da kan jeg jo være det..." Jeg tror på det å leve i nuet, ikke ta sorgene på forskudd, og kommer nedoverdagene, så får vi takle dem når de kommer... Lykke til!!! :-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå