mamma til 2 små:=) Skrevet 5. januar 2008 #1 Skrevet 5. januar 2008 Ellers har jeg vaskt alt på 40 grader...tørr ikke ha alt på 60 Dyner og skinnposen da?Ligger jo ikke naken i posen
Phantom´ Skrevet 5. januar 2008 #2 Skrevet 5. januar 2008 Jeg vasker ikke yttertøy. Dyner luftes og posen bare ristes.
Gjest Skrevet 5. januar 2008 #3 Skrevet 5. januar 2008 Dressen vasker jeg. Dyner vasker jeg. Har ikke skinnpose, men hadde uansett ikke vasket den.
MissUlv ~ ♥ 2 vakre barn ♥ ~ Skrevet 5. januar 2008 #4 Skrevet 5. januar 2008 har fleecepose, og kommer til å vaske den. Men det er fordi hun arver den etter broren. Kommer nok også til å vaske fleecesettet som hun skal ha som ytterklær ja. Men det blir på 40 grader ja, og veeldig forsiktig siden det er hentedressen, som kun skal være hennes Har lagt vekk broren sin også, syns det er noe spesielt med de ja ) Dyner vasket jeg ikke da de var nye, men igjen - kommer til å vaske de denne gangen fordi disse også er arv fra broren
mamma til 2 små:=) Skrevet 5. januar 2008 Forfatter #5 Skrevet 5. januar 2008 OK da jeg jeg litt mer:=)
mamma til 2 små:=) Skrevet 5. januar 2008 Forfatter #7 Skrevet 5. januar 2008 Harregud jeg skriver så mye feil for tiden...har ikke tid hehe!!!! Skulle skrive----ok da er jeg litt med.! Det betyr---da ble jeg litt tryggere:=) Verste av alt er at jeg har hvert igjennom dette før.Har jo ei datter på 3 år men husker ikke helt...+ da hadde jeg ikke dere bimdamer til å spørre Det var mamma som reagerte litt på at jeg ikke vaske det nye tøyet på 60grader+ hun spurte om jeg ikke skulle vaske den nye dunposen med skinn inni...nei sa jeg men ble litt usikker... hi
MissUlv ~ ♥ 2 vakre barn ♥ ~ Skrevet 5. januar 2008 #8 Skrevet 5. januar 2008 hehe, kjenner til den ja Er mye jeg ikke husker også, selv om sønnen vår bare er 2..
♥Tuppa, Noah ;( Lillebror ♥ Skrevet 5. januar 2008 #9 Skrevet 5. januar 2008 vasket nye klær i starten, men trengte ikke gjøre d.. lillemor reagerer ikke på det... uttapåklær rører jo ikke huden i d hele tatt, så d sier seg selv at d ikke trenger å vaskes før bruk.
♥♥mortil4♥♥ Skrevet 6. januar 2008 #10 Skrevet 6. januar 2008 Jeg vasker ALLT første gangen. På fabrikkene brukes enormt sterke (allergifremkallende) stoffer i klær, og dyner ol. Dette er ikke bra for huden, men også jakker, ol som ikke er direkte på huden, avgir gasser som er skadelige - spesielt for de minste.
♥0sis0 og gullet♥ Skrevet 6. januar 2008 #11 Skrevet 6. januar 2008 Men hvor mye vasker dere det på da? Syns 60 grader virker litt mye.. Hadde egentlig bare tenkt å ta det på et kort program jeg, for å få skylt det opp,- men det holder kanskje ikke??
Anonym bruker Skrevet 6. januar 2008 #12 Skrevet 6. januar 2008 Jeg vasker ikke yttertøy. Men sitter og tenker på om jeg skal vaske saueskinnet til storebror som babyen nå skal overta (fra nøstebarn) er jo så redd det skal bli stygt og stivt... Dyna og overmadrasen tenkte jeg å hive i maskina også. Bodyer og sånt tåler stort sett 60 grader, men en del andre ting gjør ofte ikke det, da blir det 40 grader. Enkelt og greit. Men til "nybabyen" vasker jeg bare babytøy for seg, hiver ikke skitne truser oppi maskina sammen med feks, hehe :-) Bruker forresten bare Neutral vaskemiddel og tøymykner (til hele familien)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå