*3 prinsesser + 1 prins*anno74 Skrevet 5. januar 2008 #1 Skrevet 5. januar 2008 Mange av disse innleggene, men bare et spørsmål... Jeg har ligget litt over gjennomsnittet hele veien men nå på de siste 2 kontrollene har jeg ikke vokset så mye, kan det være at magen synker nå. Er 34+4 i dag. Hos jordmor da jeg var 34+1 var jeg bare 31 cm... Da jeg var 30+1 var jeg 30 cm, føler magen ikke er blitt noe større. Er ikke blitt større i omkrets siden uke 29. Var da 98 cm og er det enda... Noen andre ???
Kakebakesøte Skrevet 5. januar 2008 #2 Skrevet 5. januar 2008 Om symfysemålet flater ut etter kontroll hos jordmor/lege så bør du bli sendt videre for undersøkelse. Det trenger ikke være noe galt, men det er bedre å sjekke én gang for mye enn for lite. Det skjedde meg i forrige svangerskap helt mot slutten, men alt sto så fint til atte. Jeg vet ikke om symfysemålet flater ut bare fordet magen synker, tror ikke det. Ta det opp med jordmor du, dersom du er bekymret. Omkretsen rundt magen har endret seg på meg når magen har sunket.
Anonym bruker Skrevet 5. januar 2008 #3 Skrevet 5. januar 2008 Er 38+2 og er 108 cm rundt magen! Jeg var 32 cm da jeg var 34 uker på vei. Lå lenge langt oppe men flatet ut jeg også siste gangene. Og jeg synes ikke jeg har sunket så mye en gang! Har vært litt bekymret må jeg innrømme, men fikk en ekstra ul for 3 uker siden, og da var alt bra. Men jeg kommer til å kreve en ekstra ul på termin min hvis han ikke er ute! For min skyld
Anonym bruker Skrevet 5. januar 2008 #4 Skrevet 5. januar 2008 Glemte å si at jeg hadde sf-mål på 33,5 i uke 36, og 34 nå i uke 38.
*3 prinsesser + 1 prins*anno74 Skrevet 5. januar 2008 Forfatter #5 Skrevet 5. januar 2008 Kan det være at babyen ikke vokser som den skal da ???? Mener jeg spurte jordmor om det men hun sa det ikke var grunn til bekymring. Utdypet det ikke noe mer enn det. Jeg tenkte at det bare var magen min som hadde synket jeg.... Skal ta det opp på neste kontroll.
Anonym bruker Skrevet 5. januar 2008 #6 Skrevet 5. januar 2008 Alt er nok helt i orden! Men jeg vil ha ekstra ul for min egen del, vil ikke gå rundt å være bekymra for at noe ikke er bra når jeg ikke må! Babyen blir jo påvirket av humøret vårt å vettu!
*3 prinsesser + 1 prins*anno74 Skrevet 5. januar 2008 Forfatter #7 Skrevet 5. januar 2008 Nei, det er sant. Bekymrer seg jo for alt mulig :-D Hadde nok ikke vært så bekymret hadde jeg ikke hatt internett, min mann klager på at jeg sitter her inne for mye og bekymrer meg for alt mulig :-D Han har nok litt rett :-D
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå