tonebf Skrevet 5. januar 2008 #1 Skrevet 5. januar 2008 *prate*prate*prate* hihi.... ja, ensom kjeder meg....
oslojente80 Mina f 07.09.06 Skrevet 5. januar 2008 #2 Skrevet 5. januar 2008 Kan skravle jeg.. Flink til det haha
:::) Frøken Velferdsrett Skrevet 5. januar 2008 #3 Skrevet 5. januar 2008 jeg kan! vi har vært og handla i dag. ny madrass, ny dyne, nytt sengetøy og et sett med 3 kurver, bilde, knagg og krakk med søte bamser på. i morgen skal vi hente den nye sengen hans (den er fra Finn.no) hihi kjempe stas.
oslojente80 Mina f 07.09.06 Skrevet 5. januar 2008 #4 Skrevet 5. januar 2008 Så mye fint du har handla da:) Hvor gammel er sønnen din? Datteren min er 16mnd til uka.
tonebf Skrevet 5. januar 2008 Forfatter #5 Skrevet 5. januar 2008 handle er morro, elsker det =) har lagt ut ett eget innelgg om dagen min.... hva skal dere så finne på i kveld da? noe bra på tv? hmmm, kansje måke mer... bare snør
oslojente80 Mina f 07.09.06 Skrevet 5. januar 2008 #6 Skrevet 5. januar 2008 Ikke så mye.. Eller har egentlig en oppgave som skal leveres om nesten 2 uker, men orker liksom ikke:( Dere da?
Gjest Skrevet 5. januar 2008 #7 Skrevet 5. januar 2008 Eg sitter og blar i fargekart. Skal male på lekerommet og rommet til storesøster i neste uke. :-) Angrer sååå på at eg ikkje kjøpte maling i dag for nå er jo ikkje ungene her, og eg kjeder meg.... Men har ikkje heilt klart å bestemme meg for farge enda heller.
tonebf Skrevet 5. januar 2008 Forfatter #8 Skrevet 5. januar 2008 hvilke farger står du mellom da mymor? spennende og velge =) jeg driver også med skolegreier, skal lese på særemne.. men uff
:::) Frøken Velferdsrett Skrevet 5. januar 2008 #9 Skrevet 5. januar 2008 han er 13 måneder, men han tørr ikke sove i sprinkelseng, har aldri likt det. så til nå har han sovet på en madrass på gulvet. og det jo ikke noe serlig. han fortjente og få en seng som er hans. jeg skal rydde og vaske og ta ned julepynt. men det byr meg i mot for det er så tidlig, bare 12 dag jul. nesten så jeg vil vente til klokka 12 sånn at det har blitt riktig dag...
tonebf Skrevet 5. januar 2008 Forfatter #10 Skrevet 5. januar 2008 pakket ned jula her allerede... 3 dager siden, litt trist
:::) Frøken Velferdsrett Skrevet 5. januar 2008 #12 Skrevet 5. januar 2008 hva er særemne ditt da? jeg har erlend loe, men ingen problemstilling. om du skal male på lekerom så del veggen i to før du maler så tar du den ene veggen med krittmaling og den andre med mangnet maling før du maler med fargen du vil ha. så kan de tegne med kritt på halvparten og ha mangneter med tall, bokstaver og figurer på andre halvpart :-)
oslojente80 Mina f 07.09.06 Skrevet 5. januar 2008 #13 Skrevet 5. januar 2008 Hva studerer du, Tonebf? Jeg går førskolelærer på høyskolen.. Hva er temaet for særemne? Nyttårsfortsett er å bli flinkere til å lese før forelesningene. Du?
:::) Frøken Velferdsrett Skrevet 5. januar 2008 #14 Skrevet 5. januar 2008 pakket ned jula? du er teit! holder du ikke på traddisjonene? nyttårsforsetter har jeg ikke, bare nyttårshåp og det er: drømmemannen (som jeg ikke har møtt eller vet hvordan skal være eller om fins) baby og hus/egen bolig
Gjest Skrevet 5. januar 2008 #15 Skrevet 5. januar 2008 Leiger eit gammelt hus, med mange krikelkroker. :-) På storesøsters rom er faktisk kottet innredet med "benker" og lys, så her skal det være hytte. Tenkte å male magnetmaling og tavlemaling på eine kottdøra, men eg maler det oppå kvarandre. Dvs. først magnet og så tavlemaling. Akkurat no heller eg mot "letthet". Samme farge i begge rom, siden me må gjennom lekerommet for å komme inn på soverommet. Den døra er jo aldri igjen, så det er nesten som 1 stort rom. Taket er kvitt, og kneveggene i lekerommet er kvite. Veldig lite dagslys der så eg må ha ein lys, varm farge. Så sitter eg på nettet og kikker på "stæsj" til å pynte med. Elsker slikt! :-) Kommer til å bruke lang tid, for det koster jo penger. Men gjett om eg kommer til å kose meg.
tonebf Skrevet 5. januar 2008 Forfatter #16 Skrevet 5. januar 2008 hørtes veldig fint ut mymor, spennende prosjekt =) oslojente, jeg studerer ikke enda, går nå almen påbygning... få studiekompetanse! skal på sykepleien neste år vis jeg kommer inn da selvfølgelig! *håpe* hvordan oppgave driver du med? mortilgunnar, jeg har anne holt som særemne, spennende bøker... har heller ikke noe problemstilling enda men tror det blir hvordan hun har utvilket seg fra 1boka jeg leser til nr 3, eller hvordan hun bruker sitt virkelige liv i bøkene sine. har du tenkt ut noe da? er ikke du sykepleier da? hvorfor ha norsk da?
Anonym bruker Skrevet 5. januar 2008 #17 Skrevet 5. januar 2008 hei! vil gjerne legge deg til på msn, har ofte god tid til å prate. om du vil da...
tonebf Skrevet 5. januar 2008 Forfatter #18 Skrevet 5. januar 2008 vil ikke legge ut msn adressa mi her men send meg gjerne en pm eller legg ut din så legger jeg deg til =)
:::) Frøken Velferdsrett Skrevet 5. januar 2008 #19 Skrevet 5. januar 2008 jeg er ikke sykepleier, det er fler her som har sakt det. det er rart... hehe. jeg kunne aldri vært sykepleier for pasientene mine hadde ikke hatt det bra da...
tonebf Skrevet 5. januar 2008 Forfatter #20 Skrevet 5. januar 2008 hehe syns jeg har sett det jeg... men men! går du vgs mortilgunnar?
:::) Frøken Velferdsrett Skrevet 5. januar 2008 #21 Skrevet 5. januar 2008 nja, jeg gjør så mye. hovedprosjektet er og ta vg over 2 år. har norsk og matte i år. men jeg har dysleksi og har aldri hatt norsk sammen de andre så jeg kan ikke alt det dere lærte på barne og ungdomskolen, så jeg tar en del av det om igjen. jeg ble også tatt ut av engelsken og kan ikke skrive engelsk, så jeg har fått et program som oversette mye for meg, sånn at jeg kan skrive de engelske ordene sånn som man sier dem også kommer det opp sånn som man skriver dem. men det er fremdeles en del grunnleggene ting jeg har gått glippav som jeg tar nå i engelsk barne/ungdomskole. også må jeg gjøre noe som får meg til og ikke føle meg totalt tilbakestående, så jeg begyner på bedriftsøkonomi på BI i tillegg nå på tirsdag. det blir spenende :-) hva gjør du?
tonebf Skrevet 6. januar 2008 Forfatter #22 Skrevet 6. januar 2008 jeg gr nå almen påbygning, litt seint... har gått barn og ungdom. nå skal jeg bare ha stuidekompetanse egentlig for og komme inn på sykepleien! så er jeg mamma på heltid da bi er spennenede, hva vil du bli?
:::) Frøken Velferdsrett Skrevet 6. januar 2008 #23 Skrevet 6. januar 2008 jeg vil blir revisor. eller aller helst vil jeg jobbe med sånne som oss, aleneforeldre. kansje på en FVK eller noe, men jeg har ikke råd til en slik utdanning og heller ikke til en slik lønn, så jeg får fortsette og ha de som hobby. å så når jeg blir syk så skal du passe på meg? det er i grunn betrygende. laaaaaaaaaaaangt bedre en om jeg skulle passet på noen.. tihi. for og si det sånn så får jeg konstant kjeft av legen min for og være en hard mor som ikke gir barnet smertestillende og lar han i stedet lide unødvendig. tror legen min syns at jeg er grotesk... hihi. nå setter jeg meg selv i litt dårlig lys, men det får så være mamma er fint og være :-) ingen ting og si på det
tonebf Skrevet 7. januar 2008 Forfatter #24 Skrevet 7. januar 2008 revisor er bra da =) fvk hva er det? jeg skal passe på dere vis dere blir syke, men håpe dere holder dere er friske =)) er egentlig veldig tilbakeholden med og gi min sønn parcet også men ikke noe djevel av den grunn
:::) Frøken Velferdsrett Skrevet 7. januar 2008 #25 Skrevet 7. januar 2008 familievernkontroet, jøsses nå ble jeg overasket, dreven alenemor som du er burde vel vite det? nei er vel ikke noe djevel jeg heller, selv om jeg tror legen min syns jeg er litt håpløs. i morgen begyner jeg på BI... ANGST
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå