Anonym bruker Skrevet 5. januar 2008 #1 Skrevet 5. januar 2008 dette er en krem man får hos legen, å kan brukes under svangerskapet. æ har brukt den flere gang me svært gode resultat i ansiktet..
lillemagen med guttebaby : ) Skrevet 5. januar 2008 #2 Skrevet 5. januar 2008 Hei... Hvordan fungerte den? Er det en rense krem, eller? Kan man bruke den på ryggen eller? Jeg trenger den hjelpa jeg kan få.....: )
Emilia m ♥j08, g10+maispire12♥ Skrevet 5. januar 2008 #3 Skrevet 5. januar 2008 Dalacin er antibiotika.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå