Hellinor Skrevet 5. januar 2008 #1 Skrevet 5. januar 2008 Jeg er gravid i uke 23. Har hanglet siden 1. juledag, hodepine, potte tett og smerter i kroppen. Har vært et par dager på jobb i romjula, noe som har tappet meg for all energi, og brukt to egenmeldingsdager, da hadde jeg ikke sjans. Var på jobb igjen torsdagkveld (fysisk krevende jobb) og var helt knekt når jeg kom hjem. Hadde da feber, og har begynt og hoste, skikkelig tørrhoste. Ikke sovet siste 3 netter pga hoste, og smerter i ribbein/skulder som jeg har pådratt meg under hosteanfall. Ikke feber nå, men har fortsatt hoste og smerter i kroppen. Tungpust, føler jeg ikke får pustet skikkelig. Ingen energi til å ta meg av noe hjemme, har i tillegg en liten 3åring som krever sitt. Samboer og mine foreldre stiller opp. Fått sovet litt på dagen i dag da, men er vanskelig pga hostingen og smertene i brystet. Hadde dere ringt legevakta, eller gått til legen mandag og fått sjukemld et par uker? Usj, synes ikke d er noe kjekt, hadde tenkt å være så sprek i hele svangerskapet, gitt uttrykk for det til sjefen min også. Men jeg har jo ikke bare meg selv å tenke på.
Gartner Skrevet 5. januar 2008 #2 Skrevet 5. januar 2008 Jeg tror jeg hadde tatt en tur til legevakten. Jeg hadde det på sammen måte før jul. Da hadde jeg noe på lungene så jeg måtte på antibiotika. Nå er ikke jeg gravid da...
Blå-Rosa+spire! Skrevet 5. januar 2008 #3 Skrevet 5. januar 2008 Ja de fleste har jo planer om å være sprek, men det er ikke alt man kan forutse. Jeg syns du skal ta deg en tur til legen jeg å få sjekka alt.Hvis du går for lenge kan det ende med lungebetennelse eller at du aldri blir helt bra. Bedre å få sykemelding og evt. medisiner og heller komme sterkere tilbake om en 2 ukers tid...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå