Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

hei,

hvordan gikk det med oppgavene dine????

har du tid til å se litt på meg og en kar *blush* styrer fælt om dagen hehe.. men har kommet borti en mann som har 3 barn, og litt usikker på om jeg bør holde meg unna eller ikke..

jeg 080377

han 050774

takker og bukker :)

klem

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hallo vennen!!!

Spennende dette kjærlighetslivet ditt hehe.Terge deg litt, får lov til det???Ja du, eg vart så glad, fekk B på eksamen, så eg var storfornøgd.Det kan absolutt gå fint mellom dere,men samtidig så får eg opp at du skal gje deg tid.Og då skal du gje deg tid til å bli kjent med ungene hans og sjå korleis du går ilag med de.Men eg får positive vibber for dette sånn sett.Masse lykke til vennen

Skrevet

Er det noe som er lov vennen så er det å erte meg for kjærllighetslivet mitt hihi.. :) for makan til rot skal man lete lenge etter ;)

har akkurat begynt å snakke med han på nettet og føler ting kan ta tid også fordi vi snakker på engelsk og jeg nå ikke vil forhaste meg ut i noe møte sånn som jeg har gjort tidligere :)

og ja er det en ting som er viktig så er det at barna (både mitt og evt hans) er noe som fungerer i lag :)

og han sa tom idag at han kunne tenke seg flere barn om han fant den rette.. morro, for han har 3 og kan tenke seg flere, jeg har ei og er utrolig skeptisk til flere hehe..

så glad for at oppgaven gikk bra, men det var jo det jeg viste og da ;)

klem

Skrevet

Hallo ja

Ja men det er absolutt snakk om noko der mellom dere,for å gje seg tid til å bli kjent, dere og ungene ilag er jo viktig. Og du får jo fleire unger, så det er det stor sjangs for at det kan bli med han ja. Ja du sa jo det at det ville gå fint med eksamen!!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...