turbofrua:) Skrevet 5. januar 2008 #1 Skrevet 5. januar 2008 Jeg er litt usikker her. Skulle hatt mensen for et par dager siden. Tok negativ gravidtest i dag. Men livmortappen min har trekt seg lengre og lengre opp de siste 3-4 dagene. Kan dette bety at jeg er gravid alikevel?. Nå er den så langt oppe at det er vanskelig å kjenne på den. Vanligvis har jeg ingen problemer med å kjenne den.....
turbofrua:) Skrevet 5. januar 2008 Forfatter #2 Skrevet 5. januar 2008 Noen som vet noe om dette????????
lana<3 Skrevet 6. januar 2008 #3 Skrevet 6. januar 2008 Det KAN vaere graviditet men tappen forandrer seg hele dagen alt etter om man mà full/tom blaere....og om man mà bommelomme... Min tapp har vaert lik hver syklus rett for mens, lav og mer og mer àpen, for to mnd skjedde det samme som med deg, den ble hoy og lukket...mensen min ble forsinket to dager pga det...men var ikke gravid... Tappen kan ikke vurderes alene, den kan kun brukes til à underbygge f.eks en positiv el-test.. Jeg ville ventet et par dager og tatt ny graviditetstest og latt vaere à tulle mer oppi der bare sànn i tilfelle...
tullemor79 Skrevet 6. januar 2008 #4 Skrevet 6. januar 2008 jeg har også gjort et forsøk å å finne denne lille tingen, men vet ikke om jeg får det til. Om det er den jeg har funnet, så er den veldig vanskelig å nå og hard... Trodde jeg skulle ha EL rundt nå jeg, og da skal den vel ikke være sånn? Skjønner ingenting av kroppen min for tida jeg
Chezka Skrevet 6. januar 2008 #5 Skrevet 6. januar 2008 Jeg har drevet å sjekket livmortappen gjennom syklus helt siden vi startet prøving i august. Og selv om tappen oppførte seg omtrent som beskrevet på pernille-sidene, skjedde det innimellom at den var f.eks høy på "feilt tidspunkt", hvis du skjønner hva jeg mener. Det som skjedde noen dager (kanskje 1 uke?) før IKM 22.des var at den ble kjempehard og fikk en helt annen "konsistens" enn jeg noen gang hadde kjent. Knallhard og mer "samlet" (vet ikke helt hvordan jeg skal beskrive det). Men iallefall fikk jeg da en sterk mistanke om at det var noe på gang :-) Og det stemte, testet positivt 3 dager før IKM og er nå i min 7. uke:-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå