Anonym bruker Skrevet 5. januar 2008 #1 Skrevet 5. januar 2008 hvor tidlig må jeg si fra når jeg skal begynne og jobbe igjen? sa i fra 1 januar, og har fortsatt ikke fått tildelt noen vakter. fikk en sms samme dag: "du kan jobbe i morga hvis du vil".. har jeg ikke rett på samme vaktene som jeg hadde før jeg gikk i permisjon? de har fått vikar for meg så jeg regna ikke med å få jobbe igjen med en gang.. meeen ihvertfall høre noe. skal bare jobbe 1 mnd
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå