Gå til innhold

Hva gjør dere i kveld da?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Puh, jeg synes litt synd på meg selv i kveld. Ble slutt med kjæresten i går og tårene renner ganske fort i dag. Har det ganske kjipt... Lillegutt er i seng, og så satt jeg her alene da. Har tent lys og funnet frem litt chips og cola. Men ingenting frister.

Det værste er at jeg vet at han skal ut i kveld, han har det ikke godt han heller... Men det plager meg litt at han skal ut å drukne seg i øl. Jeg har sååå lyst å sende melding, men skal ikke, skal IKKE gjøre det.

Håper dere har en litt bedre lørdagskveld enn meg... :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Vi skal se film på vår nye flatskjermtv:-)

Stakkars deg, sender deg en trøsteklem!

Skrevet

Kjenner feelinge ja.. X-en gjore det slutt to dager før eksamen og tre dager før påskeaften... da dro han på flatfylla.. til NABO'N min!!!!. Skulle legge vesla og ser rett inn i stua der liksom.. real nice!

Ellers så er vesla i seng og jeg jager jula på dør og leker husmor.. vanlig lørdags-kveld. Hihi...

Ønsker deg en god kveld da..

Skrevet

Vaske babyklær,dibbe litt og se på showtime kl 21.00

Skrevet

Huff, er ikke alltid den alkoholen er spesielt smart å ty til rett etter et brudd. Spesielt ikke når den er mye av skylden til at det i utgangspunktet blir slutt... + en hel haug med andre ting.

Åååh, men jeg har sikkert godt av å være alene en stund også. Trøster meg med det ;)

Skrevet

Kunsten er vel å elske sitt eget selska så kvelden ikke blir kjedelig og lang. :o)

Skrevet

Se på hva enn min far finner på tn`n.

Blir vel et lite glass rodvin med min mor og litt potetgull eller annen digg.

Sender deg en trøsteklem og lykke til videre.

Skrevet

Ikkje så veldig spennande kveld her i huset. Eg skal på tidligvakt i morra, og gubben på sein. Så her blir det digg og tv'en.

(Og så håpar eg jentene har sovna no, for det er første kveld/natt uten smokken!!)

Sender deg ein stor klem, lykke til vidare.

Skrevet

Vi holder på og lager oss lasagne og skal spise og se på film!!

Hoff,får så vondt av deg!!

Håper du få en fin kveld..

klem fra

Skrevet

Får snart besøk av en venninne, så da ser det ut som kvelden kan bli bra allikevel :)

Men au, det gjør litt vondt ja :(

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...