Truseprinsesse Skrevet 5. januar 2008 #1 Skrevet 5. januar 2008 Noen som er gravide? Noen som venter? Noen som fikk tanta?
SommerBris Skrevet 5. januar 2008 #2 Skrevet 5. januar 2008 Hei. Har ikm idag. Skulle egentlig ta en graviditets test, men det murrer noe veldig i magen så ganske sikker på at det er tanta som ligger å lurer... Så jeg droppet testinga idag. Sånn annenhver mnd virker det som jeg har litt lengre syklus. Sist mnd hadde jeg 26 dager og denne 28 eller mer da jeg ikke har fått mens enda. Når har du ikm? De første mnd vi satt igang prøvinga, kjøpte jeg mange el og graviditets tester, men denne mnd har jeg ikke gjort det. Føler at dette kan ta sin tid. Trudde vi skulle få det til 1 eller andre mnd (siden vi klarte det sist gang) Så har vel hatt for store forhåpninger om at det skulle å veldig fort denne gangen også. Men men, får ikke gi opp håpet klarer vi det ikke denne mnd heller går vi over i 5pp, så har ingen grunn til å klage over det når jeg ser så mange som sliter her inne. Hadde bare håpet på en spire i magen snart:) Lykke til.
Truseprinsesse Skrevet 5. januar 2008 Forfatter #3 Skrevet 5. januar 2008 Ikm i dag jeg også. Du må ta test da! Så spennende.. Men du kan jo vente til i morgen og se om tanta er der?
Smurfelykke Skrevet 6. januar 2008 #4 Skrevet 6. januar 2008 Sånn har jeg hatt det en stund oxo, SommerBris! ;o) Trodde jeg hadde IKM idag, men jeg er ikke helt sikker lenger... Og ømme pupper har jeg nå oxo, så jeg tror nok TR kommer om ikke mange dagene, for min del.... (
SommerBris Skrevet 6. januar 2008 #5 Skrevet 6. januar 2008 Er du like kvalm? Kjøpte ikke test idag, så hvis ikke tnta kommer imorgen (som jeg trur) får jeg kjøpe en på mandag.
Truseprinsesse Skrevet 6. januar 2008 Forfatter #6 Skrevet 6. januar 2008 Like kvalm vettu! Sitter her på do. Hadde vært greit om jeg hadde visst at jeg var gravid. Da hadde jeg takla det fint, men nå er det bare kjeeeedelig. Vil gå og legge meg, men det funker ikke. Har du prøvd lenge?
Truseprinsesse Skrevet 6. januar 2008 Forfatter #7 Skrevet 6. januar 2008 Får du alltid ømme pupper før mensen?
SommerBris Skrevet 6. januar 2008 #8 Skrevet 6. januar 2008 Ja jeg var veldig sikker på at jeg hadde 28 dagers syklus, men som sakt kan det virke som det er litt forskjell annenhver mnd av en eller annen grunn. Har ømme pupper jeg også, men det er noe jeg også pleier å ha før tanta kommer, samt murring. Hvor lenge har du vært prøver Smurfelykke. Lykke til, kan jo være graviditetstegn også dette, hvis du ikke kjenner kroppen din veldig godt da:)
SommerBris Skrevet 6. januar 2008 #9 Skrevet 6. januar 2008 Sitti på do lenge nå du.... Må ikke sovne der da:) Skjønner hva du mener, hadde kvalmen vært et symptom på positiv test hadde man gått og lagt seg med et smil om munnen. Får håpe du får en positiv test imorgen. Neida, har prøvd i 4mnd, evnt over i 5pp nå. Kjenner bare at jeg har begynt å bli litt utolmodig, vil liksom at spiren skal sitte snart:)
Babyønske �� Skrevet 6. januar 2008 #10 Skrevet 6. januar 2008 Her kom tanta fredag kveld 2 dager før jeg ventet. Så da ble det syklus på 26 dager denne gangen. Begynte å spotte som vanlig på dag 10 etter eggløsning, bruker å spotte i 3 dager men nå ble det bare 1 1/2 dag før mensen kom. Blir så mektig lei dette, ingen syklus er lik lenger. Denne måneden har jeg også hatt så mange symptomer at jeg var nesten sikker på at det ble klaff. Jeg har ikke "jaktet" på symptomer de siste månedene, men denne måneden ble det så mye at jeg virkelig trodde det måtte være noe. Hadde mye murring/jobbing i livmora(måtte faktisk bruke varmepute for å lindre), brystene vokste så mye på to dager at jeg fikk strekkmerker på de, og de var skikkelig ømme og stikkende. Hadde også tidvis lette kvalmebyger. Men så viste det seg å bare være en skikkelig "hormonell" syklus igjen. Og det er ikke første gangen, så nå gjelder det bare å huske det til neste gang, for falske forhåpninger gir så stor skuffelse.
Truseprinsesse Skrevet 6. januar 2008 Forfatter #11 Skrevet 6. januar 2008 Jeg veeet åssen du har det. Har aldri hatt sånne symptomer som jeg har nå. Satt lenge ved doskåla i går pga kvalme, har ømme pupper, stikninger i magen, kviser(det har jeg aldri). Kvalmen er aller verst. Testet i går, men negativ test. IKM i går og fortsatt ingen mens. Skjønner lite av dette. Sånn sett er det jo greit å få mensen og bli ferdig med det. Får sikkert tanta i løpet av dagen eller i morgen.
Babyønske �� Skrevet 6. januar 2008 #12 Skrevet 6. januar 2008 Kviser ja, det glemte jeg å skrive. I forrige uke fikk jeg plutselig 3 store kviser og så mange på en gang har jeg ikke hatt siden tenårene. Bruker kanskje å få en liten en i mens-uka. Men aldri 3 på en gang og ikke før mens.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå