Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei hadde du giddet å ta en titt på meg ang graviditet og kjærlighet og huskjøp? hehe

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hallo vennen!!

Ja det stemmer, du hadde nokre spørsmål, og de skal eg sjå på no. Og tusen takk for at du såg på meg!!Det var når du blir gravid du tenkte ??For der får eg opp våren på deg,mars/april, og det ser ut til å bli ei jente du blir gravid med.Eg har ein god følelse ang kjærligheten, og når dere er kome på plass i huset så vil dere finne ein sånn god ro, og kommunikasjon mellom dere.For den føler eg vil komme seg meir etterkvart. Litt mindre diskusjoner, og ei bedre løysing av det som dere tar opp dere i mellom.Virker som at den graviditeten kjem på same tid som at dere kjøper hus og flytter inn i huset eg.Har dere hus på hånd??

Skrevet

Heisann tusen takk for svar:) følte du det jeg sa om deg stemte? Jeg vil gjerne ha tilbakemelding...

Ja vi lurer litt på huset til min døde gran onkel. Men tror ikke det blir:) ser du noe om hvor hva vi kjøper..Ser du noe om hvor mange barn vi får sammen? Og du føler du at jeg er fruktbar nå, fordi vi vil egentlig ikke bli gravide enda, men tåler ikke prevansjon og det er lett for med kondom hehe:)

Skrevet

Hallo vennen

Ja det følte eg absolutt.Synest du er flink eg!!Det ser ut som at det er eit ganske så nytt hus dere flytter inn i. Ser ut som at det er i eit byggefelt altså.Ser ut som at det er eit hus uten kjeller.Lyse vegger.Ja det virker som at du er fruktbar, får opp det altså.Så visst dere ikkje bruker noko, ser det ut som at du blir gravid rundt april.Ser ut som at dere er på visning på eit hus , som dere får.Gjerne dere er på fleire visninger,men uansett så er det eit hus dere er å ser på.Som dere finner ut og vil egne seg godt for unger å vokse opp på.Stor klem til deg

Skrevet

tusen takk:)

Et siste spørsmål? ser du om vi kommer til å gifte oss? evt når?

Og du har dere bestemt dere ang baby eller? Spennende, du må holde meg oppdatert:)

Skrevet

Hallo igjen vennen

Ja,eg ser bryllup, ville sagt til sommeren,men lurer på om det blir litt kort frist, og at det då er neste sommer.He he, er så vinglete eg då, og først så får eg sjå om eg får jobb, ja det gjer eg nok då,men vite litt meir om kva som skjer framover.Gjerne mannen får til dette byggefelt prosjektet, og då ser jo ting lettere ut og. For kunne tenkt meg at huset hadde vært ferdigrestaurert,men det skal noko til så fort he he.Klem til deg

Skrevet

:) Jaja jeg håper iallfall dere hopper i det:)

Lykke til;)

tror det er litt kort frist ja ang bryllup, vi burde jo gjerne vært forlovet først, men kan jo hende han frir til sommeren:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...