Gjest Skrevet 5. januar 2008 #1 Skrevet 5. januar 2008 Skal male lekerommet og inne hos storesøster. Siden me må gå gjennom lekerommet for å komme inn til storesøster, og den døra alltid står åpen, tenkte eg å male i samme farge. Det er lite dagslys i begge rom, så det må bli ein lys farge. Eg heller no mot Lady Drøm, men fargen på veggen blir jo sjelden lik den "på papiret". Vil fargen bli meir lik siden det er lite dagslys der? Vil ha ein lys, varm farge som har "farge" i seg, og ikkje blir heilt lys (som f.eks. eggekvit), men ser jo at dei ligger ganske tett opp til kvarandre i fargeskala då. Noen som har nokre tips til anna farge? Eg liker å fargesette rom med bilder og tekstiler, så det må være ein farge som toler både kraftige farger, og pastell "prinsesse-stæsj"...
Hyacinth Bucket Skrevet 5. januar 2008 #2 Skrevet 5. januar 2008 Never. LItt usikker på fargekoden men tror det kan være 1005-y20R
Gjest Skrevet 5. januar 2008 #3 Skrevet 5. januar 2008 Er det ikkje ein del rødt i den? Vil helst ha ein farge som gir lite "rosa-skjær", siden det sikkert blir nok rosa der. Men er så vanskelig å sei, siden det er dårligt med dagslys der.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå