Gå til innhold

kryper


har fått lita pia

Anbefalte innlegg

deres små rundt omkring nu?? mi lillesnuppa er overalt..kjempegøy, men må jo ha øyne i nakken..

i dag krøyp ho bort til storesøster og tok tv kontrollen..gjett om det ble sy\urmunn på storesøster når tv`n gikk av..hehe

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

hehe, mi er laaangt unna krypestadiet enda.. :P men gleder meg masse..! selv om det også er greit at hun er forholdsvis i ro.. :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Wow! Nei, ingen kryping her! Hun ruller rundt og vrir seg hele tiden, men ingen målbevisst bevegelse fremover...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hehe.. min drar bare bakover..=) han blir så frustrert når leken bare drar lengre og lengre bort fra han..=) han skjønner vel det snart..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ja det kommer vel når de er modne for det..mi snuppa kryper etter meg overalt og sier mamma..(tror ikke hun sier det og vet ka det betyr da?)

surker visst jeg går nån plass,så det var faktisk lettere når hun bare lå der..hehe men e jo kjempeartig å følge utviklinga..er begynt å reise seg ved små høyder og har prøvd seg på sofaen, men eiier stakkars ikke så mye balanse enda..så her må det passes godt på..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...