Anonym bruker Skrevet 5. januar 2008 #1 Skrevet 5. januar 2008 Hvordan få til dette? MÅ svømme, viktig.. Og jeg kan ikke skippe det...
FletteMette&DenLangeMelkeveien Skrevet 5. januar 2008 #3 Skrevet 5. januar 2008 Klor stopper blødningene så du vil ikke blø i bassenget uansett. Selv bruker jeg tampong allikevel for sikkerhets skyld, men det skal i utgangspunktet ikke være nødvendig.
tresøtesmå-torødogenblå Skrevet 5. januar 2008 #4 Skrevet 5. januar 2008 Det er da vel det dummeste jeg har hørt... Man trenger definitivt tampong!
FletteMette&DenLangeMelkeveien Skrevet 5. januar 2008 #6 Skrevet 5. januar 2008 tosøtesmå: er det virkelig det dummeste du har hørt? Ikke dårlig. Får jeg premie da eller?
♥Prinzessin♥ Skrevet 5. januar 2008 #7 Skrevet 5. januar 2008 Syns vel egentlig også at det var llitt - ja, rart iallfall, at HI ikke tenkte på tampong. Noe annet alternativ fins jo ikke... :-)
FletteMette&DenLangeMelkeveien Skrevet 5. januar 2008 #8 Skrevet 5. januar 2008 Ja, det finnes et alternativ, nemlig å bare bade i vei. Det er ikke helt garantert at det funker hvis du har veldig sterke blødninger, men blodet stopper når du bader i basseng.
Far til den Herligste Skrevet 5. januar 2008 #9 Skrevet 5. januar 2008 Hvorfor bekymre seg for mensen i Svømmehall, når vi har alle disse som nekter å vaske seg samt pisser i bassenget?
♥Prinzessin♥ Skrevet 5. januar 2008 #10 Skrevet 5. januar 2008 Er det noen som gjør det da??????? (tror jammen det er første ganger jeg bruker så mange spørsmålstegn!)
Far til den Herligste Skrevet 5. januar 2008 #12 Skrevet 5. januar 2008 Det er dessverre det ja; normal hygiene er ikke en selvfølge hos alle.
♥Prinzessin♥ Skrevet 5. januar 2008 #13 Skrevet 5. januar 2008 Fordømrade DIB som plasserer innlegget mitt akkurat hvor det passer dem! Det skulle stå under innlegget til... hva var det hun het igjen nå da?? Altså, jeg vet veldig godt at folk ikke vasker seg før de bader, samt pisser i dusjen. Jeg lurte på om det virkelig er noen som bader med mensen uten å bruke tampong??
FletteMette&DenLangeMelkeveien Skrevet 5. januar 2008 #14 Skrevet 5. januar 2008 Ja. Mange svømmere bruker ikke tampong. Selv svømte jeg frem til jeg var 12 år. Da jeg var 11 fikk jeg mensen og jeg brukte ikke tampong på trening når jeg var så liten. Ingen på laget mitt gjorde det, og heller ikke de eldre jentene. Det er ikke ekkelt siden blodet stopper.
♥Prinzessin♥ Skrevet 5. januar 2008 #15 Skrevet 5. januar 2008 Jeg hører du sier det, men jeg må si at jeg har mine tvil om at blodet stopper helt... Kanskje det stopper fra et kutt i fingeren, men hvis du har heavy mens? Det stiller kanskje blødningen litt, men vannes vel heller såpass ut at man ikke ser det som kommer ut?
Anonym bruker Skrevet 5. januar 2008 #16 Skrevet 5. januar 2008 Er ikke spesielt heavy mens, nei. Men er det virkelig sånn, at det stopper i klor?;-) I så fall, kjempenyhet.
Anonym bruker Skrevet 6. januar 2008 #17 Skrevet 6. januar 2008 Tuller dere nå eller? Har aldri badet når jeg har mensen jeg! Duger kanskje med tampong, men uten??? hehe. Vel, i så fall en kjempenyhet! Ikke det at jeg ville ha prøvd da... Går det helt fint med tampong eller? Eller blir den dyvåt, av vann??
Gjest Skrevet 6. januar 2008 #18 Skrevet 6. januar 2008 Tampong er vel eneste alternativet hvis du MÅ....selv hadde jeg latt vært. Skjelden i offentlige bad...nesten aldri...synes det er heslig å bade i samme vann som ørten andre..uansett klor eller ei. Skal ordne oss basseng i hagen og boblebad slik at barna får bade og kose seg uten at jeg MÅ i vannet med fremmede. Har vært i badeland noen få ganger og er da nøye ed å ikke få hodet under vannet og passer på at de minste også holder hode godt over. Det er jo en kjent sak at mange pisser i bassenget..alt fra småbarn til inkontinente gubber og kjerringer. ÆSJ!
Anonym bruker Skrevet 6. januar 2008 #19 Skrevet 6. januar 2008 Jeg stiller meg tvilende til at man bare kan bade som vanlig og at kloren i vannet stopper mensyruasjonen. Da må jo klorvannet komme helt, opp og INN i livmoren, for det er jo der blødningen kommer fra. Og det gjør det jo ikke.
♥Prinzessin♥ Skrevet 6. januar 2008 #20 Skrevet 6. januar 2008 Nettopp, så det der stemmer nok ikke. Jeg har ikke tro på at menstruasjonen stopper, har jo hørt flere flauser om folk som får mensen mindt i bassenget. Det er nok heller det at dere har innmari trange badedrakter! ;-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå