ღOscar skal bli storebror:):) Skrevet 5. januar 2008 #1 Skrevet 5. januar 2008 Sånn at luftsmertene til prinsen vår kan bli svakere\borte?? Trenger sårt svar fra dere erfarene damer:) Håper noen kan hjelpe! Tar gjerne i mot andre tips mot luftsmerter:
ღOscar skal bli storebror:):) Skrevet 5. januar 2008 Forfatter #2 Skrevet 5. januar 2008 dyttern opp jeg;)
L.P.R Skrevet 5. januar 2008 #3 Skrevet 5. januar 2008 Ammete er beregnet på mor, du mener vel kamomillete? Veninnen min ga datteren sin litt te på flaske, uten og blande det med mme. Da var hun rundt 2m ca.
ღOscar skal bli storebror:):) Skrevet 5. januar 2008 Forfatter #4 Skrevet 5. januar 2008 Nei, jeg mener kloster amme te:0) Oki,blande litt på flaske ja! Da skal vi prøve det nå etterpå!! Takk for svar=)
L.P.R Skrevet 5. januar 2008 #5 Skrevet 5. januar 2008 Ok, har ikke hørt om den, bare hyggelig, håper han blir bedre:o)
ღOscar skal bli storebror:):) Skrevet 5. januar 2008 Forfatter #6 Skrevet 5. januar 2008 Yepps;) Satser på det!!
*·.·»¦«´¨`ellapia´¨`»¦«·.· * Skrevet 5. januar 2008 #7 Skrevet 5. januar 2008 Fenikkel te skal gis før måltid...regner med det er fennikel i ammeteen:)
ღOscar skal bli storebror:):) Skrevet 5. januar 2008 Forfatter #8 Skrevet 5. januar 2008 Ekke helt sikker,men mener å huske det sto no sånt noe når jeg leste på pakka:0)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå